Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
blahablaha
Citat:
Ursprungligen postat av atheistanton
Tråkigt av Gais att gömma sig.
Det är väl inte så jävla konstigt att GAIS åker på mot WM? Alla möten mot GYD/YCG/WM sker ju helt på deras villkor. GAIS har trots allt bjudit upp, men fått nej de övervägande gångerna, och då har tuffa WM kommit med orsaker som inget folk, dåliga platser, dåliga tider, mormor bjuder på pannkakor osv... Men så fort WM har ringt så har GAIS varit på tårna.
Och behöver det verkligen ältas fram och tillbaka? -Ja! Wisemen är större. Men skulle det vara på lika villkor, så kan GY absolut vara likvärdiga. Sedan WM har gått ner sig så har GY gått upp sig.
Gömma sig? Källa på det, tack.