2013-05-05, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Helt värdelöst klipp, de går längs en gata. Någon hetsar lite på andra sidan, kameran flyger runt sen ligger en kille i backen däckad utav han som hetsade på andra sidan som springer iväg.

Man ser inte ett smack för kameramannen hade uppenbarligen ett epileptiskt anfall. Hurra!
Haha okej då missade vi inte nåt
Citera
2013-05-06, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedGlory
"175 cm lång, 84 kg muskler och skitbäng"

Hahaha. 175cm kort, 84lätta pannor och speedad på red-bull.
Stor humor om du tror att det där skulle vara skräckinjagande...

Det roliga är i det här fallet är det du som är STOR HUMOR som inte förstår att jag menar att självklart går inte WM med alla över 24 år fyllda på en 15 åring utan jag är vuxen och inget barn. Tror du verkligen jag är så dum att jag tror jag skrämmer folk som är längre än mig?

Skärp dig, allt handlar inte om att skapa rädsla och om våld för fan ta en öl.

Det va inte speciellt rätt.
Senast redigerad av SwingBI 2013-05-06 kl. 04:15.
Citera
2013-05-06, 16:54
Medlem
Ett bra gäng med fiskrensare på plats, kan de hända något ikväll trots allt?
Citera
2013-05-06, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
uppdatering på Sverigescenen angående Båvitt-MFF!

" Det var stökigt i Göteborg i samband med den allsvenska matchen mellan Blåvitt och MFF (1-1 inför 17 063 åskådare). Polisen i Göteborg uppträdde sedvanligt virrigt och känslan hos många grabbar var att de närmast tillät bråk bryta ut för att kunna filma och dokumentera det hela innan man klev in med sina batonger och pepparsprejsburkar.

MFF:s "True Rockers" (TR) anlände till Göteborg utan polisnärvaro och det var först efter en promenad genom de centrala delarna och ett pubbesök på "Angelo" som polisen anlände. Blåvitts kategori C-följe med "Wisemen" (WM) och "Gothenburg United"(GU) i spetsen försökte tajma in skåningarnas marsch mot Gamla Ullevi. Ett fåtal GU-grabbar kommer fram för att genskjuta Malmöföljet i höjd med Bohusgatan. Göteborgarna åker fort i backen framför en passiv polis som klev in först efter att ha hunnit dokumentera bråket. En Blåvitt-supporter greps misstänkt för misshandel och en MFF- supporter omhändertogs. En MFF-supporter skadades och fördes till sjukhus efter att ha fått sitt knä spräckt av en polisman.

Efter matchen försökte Blåvitt komma åt de ca: 400 Malmö-fansen genom flertalet kordinerade attacker längs Sten Sturegatan och det smällde friskt i flera mindre skärmytslingar. Polisen går in med hästar för att skingra grupperna. Under närmare 15 minuters tid pågår oroligheterna mellan i första hand ligister och ultras från Göteborg och Malmö. Efter att polisen filmat klart så körde man in med piketbussar och stängde in supportergrupper som avvisades från platsen eller omhändertogs. MFF-fansen lotsades sedan ut från staden."

Och såklart så skriver dom inget om sin förlust mot bajen. Sverigescenen borde inte få kalla sig sverigescenen, utan gnagetscenen.
Citera
2013-05-07, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Och såklart så skriver dom inget om sin förlust mot bajen. Sverigescenen borde inte få kalla sig sverigescenen, utan gnagetscenen.

Men kan du hålla käften någon jävla gång om den där bajen segern över gnaget? Du är ju bara en jävla luffare som inte kör oavsett.. Vilken fight är det du pratar om? Är det den där jävla 15 mot 15 uppgörelsen du tjatar om? Har ingenting på år för år rapporteringen att göra, totalt irrelevant faktiskt då sådana fighter sker konstant.. Dra igen luckan nu din mupp! Jag är inte gnaget men luffare som dig vore det bäst om du dödades och aldrig mer fick skriva ett inlägg på ett forum igen..
Citera
2013-05-07, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madrassmagiker
Men kan du hålla käften någon jävla gång om den där bajen segern över gnaget? Du är ju bara en jävla luffare som inte kör oavsett.. Vilken fight är det du pratar om? Är det den där jävla 15 mot 15 uppgörelsen du tjatar om? Har ingenting på år för år rapporteringen att göra, totalt irrelevant faktiskt då sådana fighter sker konstant.. Dra igen luckan nu din mupp! Jag är inte gnaget men luffare som dig vore det bäst om du dödades och aldrig mer fick skriva ett inlägg på ett forum igen..
usch vad tråkigt att du vill att jag ska dö. kunde inte bry mig mer om vad du vill. sedan så skriver man om BETYDLIGT mindre saker på det ryktas och ett 15 vs 15 vev borde ju lätt platsa på det ryktas, men det står inget.
Citera
2013-05-07, 06:13
Medlem
tenstakickerss avatar
http://dfgsthlm.com/wp/
Citera
2013-05-07, 07:54
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstakickers
http://dfgsthlm.com/wp/
Ser ut som DFG öppnat upp deras hemsida igen!
Citera
2013-05-07, 14:28
Medlem
Hoppas ni "grabbar" fortsätter att "kämpa/köra" för FB, DFG m fl.
Domen idag visar tydligt att vi snart har alla tre storklubbar i Stockholm harvandes i Superettan.

Fy fan vilka loosers ni är, att ni inte skäms!
Citera
2013-05-07, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Hoppas ni "grabbar" fortsätter att "kämpa/köra" för FB, DFG m fl.
Domen idag visar tydligt att vi snart har alla tre storklubbar i Stockholm harvandes i Superettan.

Fy fan vilka loosers ni är, att ni inte skäms!

Inga problem ni kan gå och kolla på era fantastiska lag från obygden med 2000 åskådare SvFF sponsrar ju er och om inte annat så kan ni ju grina ut i pressen för att få lite enkla poäng.
Citera
2013-05-07, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Inga problem ni kan gå och kolla på era fantastiska lag från obygden med 2000 åskådare SvFF sponsrar ju er och om inte annat så kan ni ju grina ut i pressen för att få lite enkla poäng.

Vilka ni? Lilla kabyl, din språkbegåvning ger jag inte mycket för ...
Citera
2013-05-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
usch vad tråkigt att du vill att jag ska dö. kunde inte bry mig mer om vad du vill. sedan så skriver man om BETYDLIGT mindre saker på det ryktas och ett 15 vs 15 vev borde ju lätt platsa på det ryktas, men det står inget.

kunde inte bry mig mindre*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in