2012-10-22, 10:03
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarDLH
Då kanske ni ska lämna Hata GBG tröjorna hemma nästa år och inte bete er som idioter så slipper ni alldeles säkert stryk. Ni gnagare som inte är firma är alltid så jävla läckra och hetsar för att sedan lipa ut som fan om ni får en hurring.
Vi som bor i gbg bär inte sådana tröjor utan enbart halsdukar och ifk vart ju inte bättre själva med era hata aik halsdukar så kasta inte sten i glashus.
Vi tar själva avstånd från våld och reagerade på att en kille helt normalt klädd med sin son på sex år blir nersparkad liggandes ut av fem gaisare ett vidrigt beteende oavsett om man är ängel eller gnagare eller gaisare så är det inte ok att sparka på en vanlig supporters vill ni slåss så slåss med fb.
Senast redigerad av drdracula141 2012-10-22 kl. 10:08.
Citera
2012-10-22, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Vi som bor i gbg bär inte sådana tröjor utan enbart halsdukar och ifk vart ju inte bättre själva med era hata aik halsdukar så kasta inte sten i glashus.
Vi tar själva avstånd från våld och reagerade på att en kille helt normalt klädd med sin son på sex år blir nersparkad liggandes ut av fem gaisare ett vidrigt beteende oavsett om man är ängel eller gnagare eller gaisare så är det inte ok att sparka på en vanlig supporters vill ni slåss så slåss med fb.

Tycker också att det är helt sjukt om han blev helt oskyldigt nersparkad när han var där med sin son, men efter att ha gått på fotboll i en jävla massa år så tvivlar jag på din historia att det skulle ha gått till som du beskriver.
Citera
2012-10-22, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Håller helt med dig, det är märkligt att fler bönder inte står upp för sin stad eller by när de större bortaföljerna kommer och tar över era gator.

Med vilka? FB drog tydligen hem direkt efter slutsignal

Citat:

FB väljer att slåss med sop tunnor och polisens bussar
Citera
2012-10-22, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vegas187
Gubbängen 123 spring kgb!
http://www.youtube.com/watch?v=puiUygyBAxU

Firman Boys vinner det stora huliganpriset för "årets mest hedervärda insats".

Släpp det där nu, ingen förnekar att 30 BO/BHS och några få KGB sprang för 120+ stora, stygga bojs.
Citera
2012-10-22, 13:09
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Tycker också att det är helt sjukt om han blev helt oskyldigt nersparkad när han var där med sin son, men efter att ha gått på fotboll i en jävla massa år så tvivlar jag på din historia att det skulle ha gått till som du beskriver.
Vi som åker land och rike runt många av oss är fredliga gnagare20+ flera av dom har lämnat våld bakom sig, visst vi har inte en helt fläckfri historia med tanke hur många ut av oss som vart med under 90talet där våld stod på menyn. Många av oss älskar klubben och har skött sig under matcher och efter samt före match kollar man på www.blackarmy.se så står det att ba tar avstånd från allt vad våld och skadegörelse heter. Mot Gbg råder det mer hatkärlek mellan aik,ifk medan ett lag som vi inte gillar och ser som rivaler är dif..

Jag vet att den som blev nersparkad alltid har skött sig helt när jag har vart i närheten och med.
Sedan måste dom försvara sig om 20manna mobb går på enligt nödvärnsprincipen.
Jag är ju tvungen att skydda och envarsgripa folk som inte sköter sig och stör ordningen.
Senast redigerad av drdracula141 2012-10-22 kl. 13:20.
Citera
2012-10-22, 13:12
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Med vilka? FB drog tydligen hem direkt efter slutsignal

FB väljer att slåss med sop tunnor och polisens bussar
Det är knappast fb utan julgranar som inte vet hur man för sig ute i samhället.Jag skyddar inte fb eller några firmor men tar avstånd från våld och skadegörelse.
Citera
2012-10-22, 13:50
Medlem
Citat:
Vi som åker land och rike runt många av oss är fredliga gnagare20+ flera av dom har lämnat våld bakom sig, visst vi har inte en helt fläckfri historia med tanke hur många ut av oss som vart med under 90talet där våld stod på menyn. Många av oss älskar klubben och har skött sig under matcher och efter samt före match kollar man på www.blackarmy.se så står det att ba tar avstånd från allt vad våld och skadegörelse heter. Mot Gbg råder det mer hatkärlek mellan aik,ifk medan ett lag som vi inte gillar och ser som rivaler är dif..

Jag vet att den som blev nersparkad alltid har skött sig helt när jag har vart i närheten och med.
Sedan måste dom försvara sig om 20manna mobb går på enligt nödvärnsprincipen.
Jag är ju tvungen att skydda och envarsgripa folk som inte sköter sig och stör ordningen.

Om du har åkt så många år med Black Army och var med förr i tiden. Tycker du då det är förvånande att folk vill slå er när ni kommer till Göteborg? Om du reflekterar över hur ni uppträder och har uppträtt historiskt på era resor är du då förvånad över hatet ni möts av nu? När vi kommer till Solna och några hundra pers brukar ösa sten mot våra bussar är det bara lite hatkärlek?

Kan inte argumentera mot dig i det enskilda fallet men tycker nog ni har samlat ihop till en del med tanke på hur ni i er förening och supporterskara beter och har uppträtt er under många år.
Citera
2012-10-22, 14:18
Medlem
Någon som var på plats på andra lång inatt? Själv låg jag hemma och sov och missade det roliga..

Djävulsk fylla igår vilket resulterade i borttappad mobil så får inte tag på någon.

Lite info, tack!
Citera
2012-10-22, 14:35
Medlem
Hörde att GAIS var på hugget och körde mot allt och alla!
Citera
2012-10-22, 14:37
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Om du har åkt så många år med Black Army och var med förr i tiden. Tycker du då det är förvånande att folk vill slå er när ni kommer till Göteborg? Om du reflekterar över hur ni uppträder och har uppträtt historiskt på era resor är du då förvånad över hatet ni möts av nu? När vi kommer till Solna och några hundra pers brukar ösa sten mot våra bussar är det bara lite hatkärlek?

Kan inte argumentera mot dig i det enskilda fallet men tycker nog ni har samlat ihop till en del med tanke på hur ni i er förening och supporterskara beter och har uppträtt er under många år.
Jag är inte förvånad eftersom jag vet hur göteborgslagen yngre beter sig när ni fått lite fylla bor i gbg och är uppväxt i Göteborg men alltid hållit på aik sedan födseln (far) Stockholmare.

Har inte råkat ut för sådant här på flera år senast 90talet vi Göteborgs gnagare har alltid kunnat ta en bira med folk i från div lag utan problem efter matchen i goda vänners lag.

Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
Gais bjöd upp till dans men ingen ville dansa tryckare förutom ÖIS derby i superettan.
Dom vill väll visa upp sig nu när dom har åkt ner i superettan Bajen här kommer Gais.
Senast redigerad av drdracula141 2012-10-22 kl. 14:41.
Citera
2012-10-22, 14:42
Medlem
Seth-Rydells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
Du har så rätt så! Dock låg dem på backen snabbare än du kan säga Bahamas.

//Seth
Citera
2012-10-22, 14:47
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seth-Rydell
Du har så rätt så! Dock låg dem på backen snabbare än du kan säga Bahamas.

//Seth
En av dom överlämnades till polisen och fick tillbringa natten på amino, redan vid Heden han gaisarn gjorde bort sig när han börja snacka om mange och tynnered. Han erkände att dom vart 20 mot en till och med inför polisen. plockades med knogjärn. Han fick åka piketbuss en liten grabb på 17år vad ska hans mamma och pappa säga nu dom måste vara stolta över att hämta sonen på amino .
Senast redigerad av drdracula141 2012-10-22 kl. 14:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in