2012-09-14, 06:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EastEast
Litar nån ens på sagoscenen längre?
Varför ska man ta dina eller någon bajares ord för sanning?
Citera
2012-09-14, 08:04
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
När det skrivs om bajen är det klart att man litar på den källan.

Bajen kan inte hålla nummer och vågar inte köra liga mot liga.

Jag minns nar bajen la ut den har videon nar dom i princip tog over DFG-land och dfg golade at snuten via internet,sms och telefon att det skulle bli box bara for att kgb den natten hade en for grym/stor mobb. Dfg som va horer for dagen fick bara halla kaften och skamma ut sig (manga dif haller inte med, men det va inte bara dif och bajare som va pa platts), kanske lite off men vore kul a se gnaget gora samma sak med bajen, just for the record... sant sitter - lange.

http://www.youtube.com/watch?v=82D52IT61zs
Citera
2012-09-14, 08:44
Medlem
RozenRots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user87
Laget får ta skit för att det är just ett plastigt skitlag.

Din kommentar skulle funkat om du snackade om Västerås IK eller något liknande, men nu snackar du faktiskt om en av Sveriges största klubbar, så du kanske ska hålla dig ifrån att kalla dem för "ett skitlag".
Citera
2012-09-14, 08:46
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Bajen, varför försöker ni rättfärdiga era handlingar för hela Sverige? De kommer inte rädda er när det väl är dags.

Citat:
Ursprungligen postat av dudrivermedmig
Jaja hybris gnaget har yttrat sig..... IGEN

Försöker hålla mig från den här pajastråden. Men som gammal ligist är det tragiskt att se icke-ligister föra ligors talan på nätet. Är det inte bättre att ni håller käft om pågående och kommande box och låter respektive ligor ta hand om det.

Internetrunka bäst ni vill, men om ni inte kan skriva: "jag är FB" eller "jag är KGB". Uttala er då för fan inte i dess namn.

Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
Jag minns nar bajen la ut den har videon nar dom i princip tog over DFG-land och dfg golade at snuten via internet,sms och telefon att det skulle bli box bara for att kgb den natten hade en for grym/stor mobb. Dfg som va horer for dagen fick bara halla kaften och skamma ut sig (manga dif haller inte med, men det va inte bara dif och bajare som va pa platts), kanske lite off men vore kul a se gnaget gora samma sak med bajen, just for the record... sant sitter - lange.

http://www.youtube.com/watch?v=82D52IT61zs

Men herregud, propganda kommer alltid finnas. INGEN jävla liga, varken KGB, FB, WM eller DFG skulle gola ner sig själv ditt blockmongo. INGEN liga är rädd för någon annan.
I det där specifika fallet hade DFG 120 man (Finns film på det också). Och 120 vs 180 är ingen omöjlighet. Råttorna klippte bajen med jävligt tjaskiga odds i gnesta.

Är du 120 man backar du inte för att du hör att motståndarligan är fler. Lägg ner för fan.

LYFT NIVÅN I DEN HÄR TRÅDEN. Kan inte MODS sätta en 23 års gräns i den eller nåt?
Citera
2012-09-14, 09:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
Internetrunka bäst ni vill, men om ni inte kan skriva: "jag är FB" eller "jag är KGB". Uttala er då för fan inte i dess namn.
LYFT NIVÅN I DEN HÄR TRÅDEN. Kan inte MODS sätta en 23 års gräns i den eller nåt?
Nu tror jag iof att Kartan är rätt mycket FB om man följt med i hans inlägg. I allt annat kan jag dock hålla med dig.
Citera
2012-09-14, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmanuel88
Möjligt. Men vad gör utseende, ålder och vikt när krutet sitter i pungen? Dessa grabbar har ett flertal gånger stökat, med stor framgång.
hahaha nej det har dom inte gjort och kommer aldrig att göra heller. Att måla flaggor och sjunga på en läktare är inte samma som att stöka. Sitt ner i båten nu troll!
Citera
2012-09-14, 10:13
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Nu tror jag iof att Kartan är rätt mycket FB om man följt med i hans inlägg. I allt annat kan jag dock hålla med dig.

Då citerade jag fel person MAO.
Kartan: Sorry! My bad!

Principiellt står min åsikt kvar. För mycket, för dåligt insatta snorungar som pratar om skit de inte borde.
Citera
2012-09-14, 15:39
Medlem
flazbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
Och hur skulle det gå till hade du tänkt dig? Leg-kontroll av användare på ett anonymt forum? Mods ska bryta mot 1.06 på ALLA användare?
Citera
2012-09-14, 17:11
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Och hur skulle det gå till hade du tänkt dig? Leg-kontroll av användare på ett anonymt forum? Mods ska bryta mot 1.06 på ALLA användare?

Läs mellan raderna. Det var naturligtvis ett sätt att påpeka att alla yngre wannabes skulle hålla käften och inget som borde införas i praktiken.
Citera
2012-09-14, 17:39
Medlem
Andickys avatar
Kommer alltid att finnas hobby Kat-C som hört ett namn hit och ett namn dit, sett person X vid plats Y och därmed kan uttala sig om situation C mellan firma 1 och firma 2.

Sen att dessa troll hittar till flashback får faktiskt mig att vilja slänga in en påse popcorn i micron och bara luta mig tillbaka, njuta och skratta.
Citera
2012-09-14, 21:52
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
Men herregud, propganda kommer alltid finnas. INGEN jävla liga, varken KGB, FB, WM eller DFG skulle gola ner sig själv ditt blockmongo. INGEN liga är rädd för någon annan.
I det där specifika fallet hade DFG 120 man (Finns film på det också). Och 120 vs 180 är ingen omöjlighet. Råttorna klippte bajen med jävligt tjaskiga odds i gnesta.

Är du 120 man backar du inte för att du hör att motståndarligan är fler. Lägg ner för fan.

LYFT NIVÅN I DEN HÄR TRÅDEN. Kan inte MODS sätta en 23 års gräns i den eller nått.

Hort fran nara dfg sjalv, 2-3:st dfg, en varnade via internet och den andra sms:a ett par ganger vilken gata dom va pa, KGB tar sig hela vagen fran soder snabbt och utan nagra som helst problem, igen HELA VAGEN FRAN SODER, DFG hade betydligt mindre att ga, man tog den samsta vagen, nastan helt odiskreta, drojjer som fan, vander 2 ganger och gar tillbaka samma vag, snuten ser dom och stanger in. Allt tydligen bara for att KGB hade en fet liga och dom skulle ha vunnit boxet. Tror faktiskt inte dom dfgare som va pa platts va medvetna om det men manga tyckte en aning konstigt att man vande och gick samma vag igen for andra gangen.

Ingen liga ar radd for den andra? ar du pa allvar, sa vad ar bajen nu som inte vill kora uppgjort mot FB? eller ta wm nar nastan halva ligan smet fran pubarna efter att man fick veta att fb va 100+ i goteborg.

Sanningen svider, har inne kommer du hora opinion fran alla typer av manniskor, fb ar oppet, tal du inte hora andra manniskors opinion sa vet du att andra forum finns. Sa fort du blir radd sa ska du forsoka stanga ut nan, saker funkar inte sa, va oppen, folk tanker inte likadant.
Citera
2012-09-15, 10:51
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
Hort fran nara dfg sjalv, 2-3:st dfg, en varnade via internet och den andra sms:a ett par ganger vilken gata dom va pa, blablabla....

Alla som håller på med det här känner en besvikelse om den andra ligan krånglar och inte dyker upp som de ska. Sen brukar det alltid låta så här när det händer, att anledningen till att de andra inte dök upp beror på att de blev livrädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in