2009-03-21, 17:14
Medlem
platypuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrpokemon
-enormt mycket text-

Jag är tjej & vill INTE höra min kille prata snuskigt i sängen. Det låter bara löjligt.

Så att skriva en gullig liten guide till alla killar om att göra si & så för att bli bra i sängen funkar fortfarande inte, eftersom att alla människor fortfarande tycker olika. Det enda fungerande tipset om hur man blir bra i sängen är väl att fråga vad personen tycker om
Citera
2009-03-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrpokemon
Tjena!..

Det som är viktigt när man säger fraserna är att man gör det med DOMINANS och TROVÄRDIGHET. Du kan inte låta som en mes när du säger så där, du måste låta som det erotiska vilddjuret du är och hon måste tilltala dig som den lilla slyna hon är.
Notis: du säger dessa ord för att skapa en härligare upplevelse för henne rent sexuellt, det är inte så att du menar att hon verkligen är en slyna, kom ihåg det hela tiden, hon vill bli kallad slyna å hora

Ja, hej, hej..

Det kanske är brukligt om man tänder på att vara undergiven eller om man gillar klyschigt porrfilmstugg. Långt i från alla gillar det. Jag skulle bli sur om någon bara antog att jag gillar att bli hårt knullad och kallad hora. (Dessutom låter det oftast krystat.) Jag kanske gillar att knulla min partner hårt och kalla honom slyna, men det är ju ganska dumt att bara anta att han vill ha det så...
Citera
2009-03-21, 17:40
Medlem
OT raderat
//Moderator
Citera
2009-03-21, 17:40
Medlem
oboypakets avatar
Sånt funkar inte för mig.. hinner bara till - nu ska du få kuk din lilla hoooOO... och där var akten över
Citera
2009-03-21, 18:24
Medlem
babakuss avatar
Mina två senaste brudar har velat precis det TS skriver om. Jag grejar det helt enkelt inte. Brudar kräver så jävla mycket nuförtiden. Man ska jucka på, ha ett finger i arslet på henne, med andra handen rulla hennes russin och samtidigt stöna att hon är en liten slyna. Vafan! Är det verkligen vi killar som är mest porrskadade?

Jag får leta efter en tjej som inte går igång på det TS snackar om eftersom jag själv blir avtänd att höra mig själv stöna sånt. Ja, jag har försökt, tränat...No can do!
Citera
2009-03-21, 19:18
Bannlyst
Den här låttexten gillar. Olivia Newton-John sjöng den 1981. "Let me hear your body talk" Men det är ju individuellt, vad man gillar.
I'm saying all the things that I know you'll like
Making good conversation
I gotta handle you just right
You know what I mean
I took you to an intimate restaurant
Then to a suggestive movie
There's nothing left to talk about
Unless it's horizontally

Let's get physical, physical
I wanna get physical
Let's get into physical
Let me hear your body talk, your body talk
Let me hear your body talk

I've been patient, I've been good
Tried to keep my hands on the table
It's gettin' hard this holdin' back
If you know what I mean
osv...
Citera
2009-03-21, 19:39
Medlem
superhemligts avatar
Hedervärt försök att förenkla det som lyckligtvis inte går att förenkla...

Håller med om att det är på tok för lite dirty talk, rent generellt. En kille som skamlöst ser en i ögonen och säger vad han vill eller ska göra med en är bland det mest upphetsande som finns. Detaljerat är bäst!!!

Men allvarligt, det där med slyna är ungefär lika upphetsande som om jag skulle börja ropa "fucky fucky" under akten...

Dirty talk som avspeglar verkligheten däremot. Mmmmmmm.

(Som så många har sagt, alla är olika.)
Citera
2009-03-21, 20:03
Medlem
Meursaults avatar
Jag tror ärligt att det skulle funka här på hemmafronten . Tyvärr så blir jag sjukt avtänd av dirty-talk. Skulle aldrig kunna fortsätta knulla efter att ha levererat någon sån där machoreplik eftersom jag skulle vara för upptagen med att kontrollera kräkreflexen.
Citera
2009-03-21, 21:51
Medlem
dagenssannings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Alldeles underbart att tro att alla manniskor fungerar pa samma satt, det ar nastan lite imponerande... Nar kommer din guide till att alla tjejer gillar analsex, svalja sperma och att bli slickade?

Pajas.

Amen till det! Klart att alla är olika, men ämnet tål ändå att tas upp för det är ju inte heller så att inga tjejer gillar det. Och man kan prata snuskigt på jävligt många olika sätt, själv tycker jag att ordet slyna är så fånigt att jag aldrig skulle använda det, utom på Pratbubblan så klart, bara för att få henne att försöka sparka mig i pungen så att jag får lite motstånd i sängen vilket kan vara trevligt och för att motbevisa vissa feministiska hjärnaspöken om hur lätt det är att avväpna en man.
Citera
2009-03-21, 23:16
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagenssanning
Amen till det! Klart att alla är olika, men ämnet tål ändå att tas upp för det är ju inte heller så att inga tjejer gillar det. Och man kan prata snuskigt på jävligt många olika sätt, själv tycker jag att ordet slyna är så fånigt att jag aldrig skulle använda det, utom på Pratbubblan så klart, bara för att få henne att försöka sparka mig i pungen så att jag får lite motstånd i sängen vilket kan vara trevligt och för att motbevisa vissa feministiska hjärnaspöken om hur lätt det är att avväpna en man.

Visst kan ord vara bra, och aven jag har traffat tjejer som tyckt att "valdta mig, jag ar din lilla hora" ar helt okej att saga forsta gangen man knullar. Men att ta det breda amne som snuskigt prat ar och forminska det till vad TS gjorde, och dessutom saga att ALLA fungerar pa samma satt ar ju bara lojligt.
Citera
2009-03-21, 23:25
Medlem
dagenssannings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Visst kan ord vara bra, och aven jag har traffat tjejer som tyckt att "valdta mig, jag ar din lilla hora" ar helt okej att saga forsta gangen man knullar. Men att ta det breda amne som snuskigt prat ar och forminska det till vad TS gjorde, och dessutom saga att ALLA fungerar pa samma satt ar ju bara lojligt.

Visst är det så! Men man blir ju rätt van med att folk på det här jävla stället ska hålla på och generalisera utifrån sitt enda knull på tio år. Man orkar ju inte bli irriterad till slut... Eller jo, irriterad orkar man alltid bli. Och den där mästrande tonen som TS här är ju lite dryg...
Citera
2009-03-22, 00:02
Medlem
Ts.... du är en idiot.

Fråga 10 tjejer om dom gillar att bli kallade horor och slynor i sängen och se va dom säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in