2014-02-02, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youpendii
Utdelning ligger på mellan 10-13 rätt. En halvgardering kostar 2 kr per rad. En helgardering är 3 kr. Du kan spela för 2 kr, 48, 512 etc och vinsten blir detsamma. Vinsten blir inte större för att man har fler garderingar på kupongen. Får jag tex 13 rätt och jag har spelat för 96 kr och en annan också fått 13 men spelat för en rad på 1728 så får vi samma utdelning. Däremot ökar sannolikheten för att få fler rätt om du har fler halvgarderingar på kupongen.

Exempel 1: Arsenal - Crystal Palace 1
Exempel 2: Arsenal - Crystal Palace 1X
Exempel 3: Arsenal - Crystal Palace 1X2

Okej, tack. Men varför finns det 8 spalter med 1 X 2? Är det olika grupper matcher eller dubblar det någonting?
Citera
2014-02-02, 16:32
Medlem
youpendiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Okej, tack. Men varför finns det 8 spalter med 1 X 2? Är det olika grupper matcher eller dubblar det någonting?

De första 8 matcherna är topptipset. Samma funktion som Europatipset men då gäller att få alla rätt på kupongen.
Citera
2014-02-02, 16:54
Medlem
Germanofils avatar
Alltid lika skönt att inleda söndagens kupong med att missa på två halvgarderade matcher i Italien.

Citera
2014-02-02, 16:58
Medlem
AndraSorterings avatar
Ja, Serie A var det....

Tack Napoli för ingenting och oj, vad det märktes att Catania hade den där argentinska duon tillbaka....borde ha gått på stats ist (Livorno hade klar fördel på den punkten...)

11 rätt lever, men lär avlivas innan sista matchen har spelats (booo-hoooo)
Citera
2014-02-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Alltid lika skönt att inleda söndagens kupong med att missa på två halvgarderade matcher i Italien.

Samma här hade verona och Nürnberg men kontrade mig själv skall man lita på första tanken eller andra tanken
Det lär bli bra utdelning ikväll lycka till CANALATES
Citera
2014-02-02, 18:58
Medlem
dwgs avatar
Borde inte va då svårt att hitta 13 matcher som börjar samtidigt.
Tror att fler skulle tippa då och kan man köra mather från lägre div på
Stryktipset så borde det funka på söndagar.
Citera
2014-02-02, 19:03
Medlem
villebajens avatar
Härligt att söndagens tips går betydligt bättre än gårdagens
Citera
2014-02-02, 19:41
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Tycker att det funkar bra med matcher på olika tidpunkter och jag är faktiskt osäker på om flera skulle spela om man bara körde matcher som börjar vid 15:00 (typ enbart Italienska Serie A/B + någon strömatch från England). Konceptet är egentligen bra som det är.
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
Härligt att söndagens tips går betydligt bättre än gårdagens
Chans på 13?
Citera
2014-02-03, 10:14
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Vinsten blir inte större för att man har fler garderingar på kupongen.

Delvis sant givetvis men beroende på hur stort system du har och om det är utdelning på 12,11,10rätt vinner du ju mer beroende på systemstorlek då du får X antal 12or,11or och 10or med om du sätter 13.

Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1

Topptipset har nämnts men jag tror du syftar på att det finns åtta rader med alla 13matcher, detta är för de som spelar enkelrader dvs inte garderar matcher i ett system på "första raden" utan skriver 2-8 olika rader utan garderingar.

Citat:
Ursprungligen postat av dwg

Jag tror inte på det konceptet alls, dels börjar väl bara Italiens matcher samma tid (med en uthuggen kvällsmatch) och då hamnar vi i det numera nedlagda Italienska Stryktipset.
Att ha med matcher från minst 4 länder gör ju dessutom att fler tippar tror jag, även om man inte gillar franska ligan tippar man europatipset för de andra ligorna t.ex.
Citera
2014-02-03, 12:55
Medlem
youpendiis avatar
Där kom den!! En riktigt fin utdelning på 13 rätt. Synd att man redan var ute när alla italienska matcherna var slut.

Det är riktigt svårt alltså och jag säger bara grattis till dig/er som kammade hem 13 rätt. Över en halv miljon!!
Citera
2014-02-03, 14:37
Medlem
Citat:
Där kom den!! En riktigt fin utdelning på 13 rätt. Synd att man redan var ute när alla italienska matcherna var slut.

Det är riktigt svårt alltså och jag säger bara grattis till dig/er som kammade hem 13 rätt. Över en halv miljon!!

Jag brukar hel gardera Napolis matcher för de kan vara upjorda
Citera
2014-02-04, 09:29
Medlem
flickfotografens avatar
9 rätt som vanligt förra omgången. Man blir ju inte direkt mer motiverad att tippa när man tittar på hur kommande helgs kupong ser ut. Fy fan vad skarrig omgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in