Tänk om gud kunde ordna en skräll för Rayo. Då kan det ju bli en härlig afton det här.
Lär dock aldrig hända. Det man kan hoppas på är ju att de kvitterar så man kan dega in ett par tusen på tvåan.
Tänk om gud kunde ordna en skräll för Rayo. Då kan det ju bli en härlig afton det här.
Lär dock aldrig hända. Det man kan hoppas på är ju att de kvitterar så man kan dega in ett par tusen på tvåan.
Har du chans på 13? Hur ser raden ut? Jag sätter som sagt 13 rätt om Barcelona och Fiorentina vinner men om Atletico vinner tillsammans med de övriga två lär utdelningen inte bli mer än typ 2000:-
Däremot om Rayo får oavgjort så kan det nog bli femsiffrigt i alla fall skulle jag tro.
Senast redigerad av Canalates 2014-01-26 kl. 19:45.
Har du chans på 13? Hur ser raden ut? Jag sätter som sagt 13 rätt om Barcelona och Fiorentina vinner men om Atletico vinner tillsammans med de övriga två lär utdelning inte bli mer än typ 2000:-
Däremot om Rayo får oavgjort så kan det nog bli femsiffrigt i alla fall skulle jag tro.
Är dock ett R-system och reduceringen stämmer varken på kryss eller tvåa i Atleticos match. Den italienska matchen är matematiskt garderad. Lär med andra ord bli en uselt betald tolva som bäst, precis som igår...
Tur att man hann in på Atletico Madrid två gånger om på tidsmål i alla fall. Blev ett par tusen där.
Har inga förhoppningar på tipset om inte Rayo mirakelvänder.
Förstår inte syftet att ta med Barcelona, Fiorentina och dessa lag mot dekislag på Europatipset.
Det är ju som att be om dålig utdelning. Visserligen kanske Chievo skräller men jag tillhör då tvivlarna på det. Varför inte något från Belgien istället för dessa storfavoriter?
Marseille var streckade på cirka 19% va? Får hoppas på den.
Katastrofutdelning att vänta om Barcelona, Atletico, Fiorentina och Monaco vinner. Tresiffrigt?
Hade varit fint med Fiorentina helgarderad. Jag är inte helt övertygad på att Fiorentina faktiskt vinner. Kan nog bli en jämn fight. 1-1 är inte helt otänkbart.