Om de sista 5 matcherna blir rätt får jag 13 rätt. Blir det inte lite pengar om skrällarna går in? Har nämligen mycket halvgarderingar med skrällchans, får hoppas på detta då!
Om de sista 5 matcherna blir rätt får jag 13 rätt. Blir det inte lite pengar om skrällarna går in? Har nämligen mycket halvgarderingar med skrällchans, får hoppas på detta då!
Blir nog bäst utdelning om det slutar med vinst för de fetade
men någon större summa blir det inte.
9. Genk -Dyn Kiev
10. Rap.Wien -Thun
11. Sl.Libere - Freiburg
12. Lyon -R.Betis
13. Rijeka - X Guimaraes
Efter % nåt skit vet ej hur det fungerar så slutade det på 1st 11 6st 10
Fick alla som spelade 13 rätt eller?
Nix. 8 rätt på ett M324 men det känns ok då jag spelar för större vinster och inga växelpengar. Plockar ofta bort ett par favoriter för ärligt talat. 13 rätt och vinster under 10.000 är ett skämt.
Plockade bort PSG, Man United, Flamengo och sen spikade jag kryss i Anderlecht - Benfica och körde 1-2 i match 13 som slutade kryss.
Nix. 8 rätt på ett M324 men det känns ok då jag spelar för större vinster och inga växelpengar. Plockar ofta bort ett par favoriter för ärligt talat. 13 rätt och vinster under 10.000 är ett skämt.
Plockade bort PSG, Man United, Flamengo och sen spikade jag kryss i Anderlecht - Benfica och körde 1-2 i match 13 som slutade kryss.
Håller med om det, man går för dom stora pengarna.
1. Manch.C -Swansea 1
Ja, det är svårt att se det gå på något annat sätt även om det kan tyckas lite tråkigt att spika en på 89%...
2. Chelsea -Southampt 1
Här har ändå krysset fått en del streck men jag tror inte Chelsea tappar poäng här, Southampton må göra det bra men de räcker inte till över tid.
3. Hull -Liverpool 2
Funderade ett tag på att slänga med krysset men nej, det känns som det finns andra ställen att slänga in det som är bättre ur diverse synvinklar.
4. A.Bilbao -Barcelona 2
Jag tycker det är lite tråkigt att spika Barca men samtidigt, vad skall man göra?
5. Granada -Sevilla 1X2
Kan enligt mig sluta precis hur f-n som helst och då är helgardering enda chansen även om man kan tycka man skall spika i de lägena men nu har jag ingen känsla alls utan "offrar" en hel här.
6. Valencia -Osasuna 1
Detta tar Valencia!
7. Paris SG -Lyon 1X
Jag har ofta skrivit att jag tycker Lyon är klart underskattat iår och jag fortsätter på samma linje. Visst borde PSG ta detta men jag ser verkligen inte gästerna som borta från att kriga sig till ett kryss och det skulle ju sannerligen rensa fint!
8. Atalanta -Roma X2
Här kommer inte Roma direkt bara kunna hämta en trea jag har svårt att se hemmalaget vinna men 0-0 igen känns inte omöjligt alls.
9. Cagliari -Sassuolo 1X
Hemmalaget gjorde det bra mot Roma och svenske Sebastian Eriksson ser till att det inte släpps till något på mitten så det blir minst 0-0 och lyckas då Cagliari göra mål vinner de...
10. Inter -Sampdoria 1
Här vinner Inter kort och gott.
11. Hannover -E.Frankf. 1
Här däremot kör jag på "spika ettan om matchen är jämn"-devisen.
12. M-gladb. -Freiburg 1
Det gamla svensklaget vinner hemma!
13. Kasimpasa-Galatas. X2
Jag har innan skrivit att turkiska lag alltid vinner hemma så jag är medveten om att jag säger emot mig själv här men jag tror ändå gästerna ser till att inte torska även om hemmalaget är mycket starkt iår.
Känns återigen som en omgång där utdelningen blir typ 1-5k på 13 rätt. Antingen det eller också miljonutdelning om flera av storfavoriterna osannolikt nog skulle tappa poäng.