Bombsäkra ettor i 4, 6, 12 - lika säkra tvåor i 10,11,13 och förväntade oavgjorda resultat i 7, 8.....kvarstår då bara fem matcher att klura ut. Där helgarderas (kostar 243 kr.) och därmed har ni tretton rätt!
Ni kan passande skriva ett tack här i tråden, när ni hämtar ut vinsten
Åhnej, 4 är knappast säker Dannejävlarna är bra luriga och jag tror de tar minst en pinne. Däremot tror jag match 2 är en tämligen säker tvåa. Såhär har jag bettat:
1. Sverige - Irland 1
2. FYR Maked. - Belgien 2
3. Skottland - Wales 1X
4. Tjeckien - Danmark X2
5. Ungern - Rumänien 1
6. Norge - Albanien 1
zlatan drar på sig röda kort på sista tiden har han blivit lätt irriterad jag litar inte på han 100%
VÄRLDEN måste lära sig att göra vad Zlatan säger...
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Åhnej, 4 är knappast säker Dannejävlarna är bra luriga och jag tror de tar minst en pinne. Däremot tror jag match 2 är en tämligen säker tvåa. Såhär har jag bettat:
1. Sverige - Irland 1
2. FYR Maked. - Belgien 2
3. Skottland - Wales 1X
4. Tjeckien - Danmark X2
5. Ungern - Rumänien 1
6. Norge - Albanien 1
DANMARK trivs inte alls mot Tjeckien. Bara en seger på nio möten, den kom i en VM-kval ´01. Danmark brukar sällan få mer än oavgjord, när det spelas viktiga matcher mot Tjeckien och med tanke på den kris som danska landslaget befinner sig i just nu (två poäng på tre matcher), så känns det inte som annat än förlust mot Tjeckien.
BÄSTA anfallaren Bendtner är borta och man förlitar sig på FCKs unge talangar Cornelius och Jörgensen och kommande storstjärnan Fischer (Ajax) - och nog kan de lite konster dessa killar, men i en bortamatch som är så viktig som den på fredag....där tror jag de floppar.
LÄGG till gamlingen Rommedahl, experimentet Makienok från bottenlaget BIF och Krohn Dehli från Celta Vigo (nästsämst i Primera) - ska de verkligen förmå att skjuta Tjeckien i sänk?
Lutar att spela denna med ett par vänner imorgon. Kommer givetvis att lägga ett eget spel också.
Hade helgarderat match 1 sett till procenten eller minst 1X.
Kryssvarning i Bosnien även om jag också tror mer på hemmalaget.
Rumänien kan ta 3 poäng mot Ungern också. Spelas väl utan publik?
Hade även kört 1X i Polen.