2012-12-16, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Spikettan på Chievo satt fint!

Snyggt! Själv körde man X2 och tji fick man. Det här är kört. Får hoppas att långenkupongen går in istället
Citera
2012-12-16, 16:58
Medlem
BoogieTorbens avatar
Citat:
Spikettan på Chievo satt fint!

Vågad, men bra spik där Ostskiva
Citera
2012-12-16, 17:03
Medlem
BoogieTorbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
R 4-4-144

Snygga Serie A-spikar, Germano - och visst ger Dortmund ingenting bort nu när de leder med 3-1....sen hänger det på Valencia o Barca.....och de sviker väl sällan hemma?

Fin prognos för den kupongen, Germano
Citera
2012-12-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoogieTorben
Tack, känns bra! Jag har satt alla matcher hittills. Men som så många gånger förr så kommer man ju bomma ett par matcher här framöver.

Synd bara att matcherna håller på till 23:00 ikväll. Lite väl utdraget.
Citera
2012-12-16, 17:10
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoogieTorben

Vågad. Inte för vara dryg men känns ju bara idiotisk. Det har aldrig hänt att Roma torskat mot Chievo borta. Detta på 11 år. Men visst, nångång ska det ju brytas...

Hur kunde du spika ettan ostskiva?
Citera
2012-12-16, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Vågad. Inte för vara dryg men känns ju bara idiotisk. Det har aldrig hänt att Roma torskat mot Chievo borta. Detta på 11 år. Men visst, nångång ska det ju brytas...

Ingenting är omöjligt när Zdenek Zeman basar över Roma
Citera
2012-12-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Jag följer laget och har tyckt att dom har sett starka ut på slutet. Det kändes som att dom kunde knäppa Roma på näsan idag och när bara 18% hade streckat dom, så tyckte jag att det var värt en chansning.
Citera
2012-12-16, 17:26
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Jag följer laget och har tyckt att dom har sett starka ut på slutet. Det kändes som att dom kunde knäppa Roma på näsan idag och när bara 18% hade streckat dom, så tyckte jag att det var värt en chansning.

Ok, själv tycker jag 18% var alldeles för mycket med tanke på statistiken. Men då lirar jag väldigt mycket efter det och tar det som väldigt stor faktor när jag spelar. Oftast bra men ibland får man vara med och skriva historia. Som nu.
Citera
2012-12-16, 17:58
Medlem
WaldemarKas avatar
Jag är arg. Och varför ska jag berätta.

Jag hade knåpat ihop ett av världens bästa system till stryktipset. Krysstvåa på Lorient (iofs bara halvtid där), 1X på Chievo och spikryss i match 9. Och allt annat har suttit så här långt också men mindre spektakulära tecken.

Tre helgarderade matcher. Barca, W.B.A. och Dormund med villkoret att bara bara två av dem fick vinna.
Men vad gör tipp-programmet? Jo den tar bort ALLA rader där Barca, W.B.A och Dortmund står som vinnare!

EDIT: Självklart är det jag som gjort något fel någonstans när jag byggde raden men det skulle jag aldrig erkänna, allra minst nu!

EDIT: Såhär skulle systemet legat till om jag helt skitit i det villkoret som inte blev som jag ville. http://liverattning.se/1x2/2012-12-16/europatipset/Utan%20skitvillkoret?submit=Visa+systemet
Senast redigerad av WaldemarKa 2012-12-16 kl. 18:35.
Citera
2012-12-16, 18:44
Medlem
WaldemarKas avatar
Jahapp och där gör Vallecano mål, jag hade fanimej blivit miljonär idag!
Citera
2012-12-16, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Jahapp och där gör Vallecano mål, jag hade fanimej blivit miljonär idag!

Ja det där känns ju lite surt....
Får hoppas Barcelona inte kryssar ikväll då...
Citera
2012-12-16, 19:00
Medlem
Quadratics avatar
Själv hade jag chans på 12 ända tills Vallecano tofflade in segermålet i slutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in