2012-11-25, 16:55
Medlem
alienfins avatar
Fast nu ska vi sätta oss in i min jobbigaste spik..
Go MAN C!!!!
Citera
2012-11-25, 17:02
Medlem
Quadratics avatar
Än så länge lever mitt system ett prima liv. Spiken på Freiburg ser ut att sitta som en smäck.
Citera
2012-11-25, 17:03
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Än så länge lever mitt system ett prima liv. Spiken på Freiburg ser ut att sitta som en smäck.
Samma här..
Citera
2012-11-25, 17:16
Medlem
Jelis avatar
Spiken på Soton ser också fin ut
Citera
2012-11-25, 17:17
Medlem
alienfins avatar
yes! southampton ökar på
Citera
2012-11-25, 17:19
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeli
Spiken på Soton ser också fin ut

Ja, när vi ändå håller på att jinxa, kan vi lika gärna jinxa ordentligt!

Det finns inte en chans i världen att Newcastle vänder på detta. Min spik på Southampton är så helgjutet solsäker att det behövs en nakenspringare för att rubba detta momentum. Minst.

Det ska ni veta Newcastle, att utan Cabaye kommer ni att förbli ett slaget lag! Jag menar, kolla på er bara. Ni kommer ju knappt i närheten av straffområdet mot ett bottengäng som Southampton.

Nä, över till nästa match på förkvällens agenda. Southampton är kassaskåpssäker!

Edit: Sörrö, detta verkar vara metoden. Sparka på den som redan ligger ner. Härliga 2-0!
Citera
2012-11-25, 17:22
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Ja, när vi ändå håller på att jinxa, kan vi lika gärna jinxa ordentligt!

Det finns inte en chans i världen att Newcastle vänder på detta. Min spik på Southampton är så helgjutet solsäker att det behövs en nakenspringare för att rubba detta momentum. Minst.

Det ska ni veta Newcastle, att utan Cabaye kommer ni att förbli ett slaget lag! Jag menar, kolla på er bara. Ni kommer ju knappt i närheten av straffområdet mot ett bottengäng som Southampton.

Nä, över till nästa match på förkvällens agenda. Southampton är kassaskåpssäker!

Edit: Sörrö, detta verkar vara metoden. Sparka på den som redan ligger ner. Härliga 2-0!
japp..och city verkar kontrollera matchen..
Citera
2012-11-25, 17:24
Medlem
alienfins avatar
att spela på bologna idag var uteslutet,sjukt mkt skador och 3 man
med gula kort redan innan..
Citera
2012-11-25, 17:37
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
japp..och city verkar kontrollera matchen..

Skönt, men det verkar inte deppnötterna i Deportivo göra. Kom igen nu för fan era tuttflippande jävla stoppklossar!

"At. Bilbao är än så länge obesegrade denna säsong när laget gått upp i en 1-0-ledning på hemmaplan." Och nu spelar de ut också. Det kan bara gå åt ett håll, och det kommer att gå undan käpprätt.

Hej hej, tack tack, good bye.
Citera
2012-11-25, 18:03
Medlem
Quadratics avatar
Nu vill vi ha ett avgörande i andra halvlek mellan köpelagen i match 1. Ser onekligen riktigt bra ut, vad ska man falla på månne? Vis av erfarenhet, brukar ju ha rykt på nån match vid det här laget normala söndagar. Frågan är om det, äntligen, räcker till 13. Det kändes riktigt bra i morse. Ja, ja. Vi får la se.
Citera
2012-11-25, 18:07
Medlem
alienfins avatar
en fin toulouse ledning!!ökar värdet ngt tror ja
Citera
2012-11-25, 18:10
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Skönt, men det verkar inte deppnötterna i Deportivo göra. Kom igen nu för fan era tuttflippande jävla stoppklossar!

"At. Bilbao är än så länge obesegrade denna säsong när laget gått upp i en 1-0-ledning på hemmaplan." Och nu spelar de ut också. Det kan bara gå åt ett håll, och det kommer att gå undan käpprätt.

Hej hej, tack tack, good bye.
se där!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in