Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Funderar på att gå på magkänslan och spika Bayern
Brighton - Watford får mig att klia sönder huvudet

spik X kan ju funka..
Blackpool - Leeds är också äcklig
Är Cardiff toksäker?
Jag tror inte Bayern räcker till mot Real om jag ska vara ärlig, min magkänsla säger att real är i otroligt hetare form. Hade bayern varit inne i samma form som man hade för någon vecka sen när man snittade 7/mål per match hade jag varit tveksam till den här matchen, men bayern har inte prickat toppformen till denna match enligt mig. Bayern är svårslaget, men Real har otroligt välorganiserat spel. Jag tror tillslut att Real bryter sönder Bayern. Det går inte att punktmarkera Ronaldo, för då har man, Higuain, Benzema, Özil, Di maria, Callejon (om han blir inbytt) som vi vet kan göra mål. Det som avgör den här matchen blir nog lagen form , där real för min del väger tyngst då man oavsett motstånd gör mycket mål.
Skulle säga att Real är starkare på det mentala planet också. Bayern förlorade mot dortmund nyligen och sumpade ligan där, skulle man haft minst chans hade man behövt vinst i helgen, något man inte lyckades med. Det var inget toppmotstånd man ställdes mot heller. Det som talar för Bayern är att finalen spelas i Munchen, men frågan är om man kan skrapa ihop en vinst med den tveksamma formen man har nu, mot ett real som går som en kåt duracellkanin
Orkar inte skriva rekar till de andra, Fixar det imorgon !
EDIT Canalates : Tyresö är egentligen det enda laget i sverige som kan slåss med storlagen ute i Europa, skulle säga att de är en sund spik.Marta spelar i laget och hon kan ju göra vad som helst med en boll Men, det är andra omgången och mycket kan hända.
Det ska tydligen inte vara "glasklar" organisation i laget så mja den är svår. Man presterade ju väldigt bra i öppningsmatchen ! Skulle spikat den matchen iaf, gardera med X om du har råd och känner dig tveksam
Sovgott