2012-03-04, 19:45
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Rött på Valencia snart är enda chansen. Det ligger i luften också. Långt ifrån avgjort!

Kommande 10 minuter är galet viktiga. 1-1 och rött. Halva laget har gult. Kan hända. Hoppas, hoppas, våga tro! Att tippa är att slungas mellan optimism och pessimism. Nu måste jag våga tro.

Men ut med det fega jävla kräket Feghouli nu!

Edit: Valencia, edera avskum. Ni är en skam för spansk fotboll. Ni kapar ju värre än Crawley Town!

Och Mestajjja är en utskiten bögplätt värd varenda kvarglömd klusterbomb i Tora-Bora-grottorna.

Man spelar i Granada?
Citera
2012-03-04, 19:47
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Man spelar i Granada?

Mjo, men jag var allmänt irriterad på just Valencia för ögonblicket. (Det är jag fortfarande.)
Citera
2012-03-04, 19:50
Medlem
Canalatess avatar
Sådär då, nu var man nere på max 11 rätt.

Behöver:

1 i Madrid
1 i Inter
X i Lorient

Utdelningen skulle vid ovan knappt räcka till en marmelad-burk på lokala ICA så nu skiter jag i det här, tar en dusch och går och sover.

Kan vara lycklig över att jag bara går back 32 spänn.

Adjö allesammans och lycka till.
Citera
2012-03-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates

Behöver:

1 i Madrid
1 i Inter
X i Lorient

Utdelningen skulle vid ovan knappt räcka till en marmelad-burk på lokala ICA så nu skiter jag i det här, tar en dusch och går och sover.

Tack för din medverkan! Du kämpade väl!
Citera
2012-03-04, 19:58
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates

Behöver:

1 i Madrid
1 i Inter
X i Lorient

Bra beslut. Det borde jag också göra. Vill dock ha årets första utdelning, om det så bara blir 18 kronor. Jag måste ha ett trendbrott nu. Inser dock att mina maximala 11 på ramen bara kan bli 10 rätt ändå. Trabzonspor fick inte avgöra, vilket gör att jag faller på reduceringen. Max 10 alltså, och hela tre matcher kvar. Jag anar 9 rätt...
Citera
2012-03-04, 20:00
Medlem
Chaows avatar
Okay skönt att Trabzonspor vann, dock tråkigt med Granada, jag tappade väldigt många kombinationer på den matchen...

Om Real vinner har jag minst 12 rätt iaf, med chans på 13 om Inter -Catania slutar X2 och Lorient Vinner.

Edit, menade Lorient!
Citera
2012-03-04, 20:04
Medlem
Chaows avatar
Skulle uppskatta min chans till 13 rätt nu till 15% kanske hehe! ;D jobba turen!
Citera
2012-03-04, 20:06
Medlem
elimicmats avatar
Nu får grodätarna vara nöjda med en poäng vardera. I så fall har jag garanterat elva rätt om Real vinner....

Oavsett verkar det som om jag får 10 rätt, men kanske rättat fel.

Chaow: Håller mina spelartummar för dig. 13 hade smakat ganska bra antar jag???

Edit 1: Granada har tre borta nu till nästa match och Valencia två stycken. Kan ju vara bra att hålla koll på...

Edit 2: Kul att Real är sista matchen, så man kan se hur stor skillnad det är på utdelning på 1X2... Ska bli ganska intressant... 2000 spänn på elva låter ju som riktigt kul nu, men undrar vad den blir när Real vunnit??? 250???? 100???
Senast redigerad av elimicmat 2012-03-04 kl. 20:15.
Citera
2012-03-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chaow
Skulle uppskatta min chans till 13 rätt nu till 15% kanske hehe! ;D jobba turen!

Håller tummarna! Skulle vara grymt kul om nån på flashback vann!
Citera
2012-03-04, 20:22
Medlem
nortonreals avatar
Tråkigt att man inte hade råd med ett större system. Hade säkert kryss på PSV men trodde på en skräll där. Trodde även att Udinese skulle tappa men hade inte råd med krysset. Jag blev glad när Trabzonspor gjorde 1-1 pga utdelningen men dom behövde ju inte sätta 1-2 Hade 1x där.

Chans på 2 st tior om Real, Inter och Lorient vinner = 0 kr
Citera
2012-03-04, 20:53
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaow
Okay skönt att Trabzonspor vann, dock tråkigt med Granada, jag tappade väldigt många kombinationer på den matchen...

Om Real vinner har jag minst 12 rätt iaf, med chans på 13 om Inter -Catania slutar X2 och Lorient Vinner.

Edit, menade Lorient!
Hyfsat utgångsläge för att vinna en större summa. Håller alla tummar och tår för din skull!
Citera
2012-03-04, 21:06
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Hyfsat utgångsläge för att vinna en större summa. Håller alla tummar och tår för din skull!

0-1 Catania, var bara tvungen att komma in här och önska dig "Chaow" ett stort jävla lycka till, håller alla tummar för dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in