2012-03-04, 16:12
Medlem
gifbryarss avatar
Viasat har ju inte heller nämnt någonting om en eventuell inställd match vad jag har hört? Dom sände nyss därifrån med Strömberg & Holmgren med anledning av kicken på Villas Boas.

Lite blöta i håret var dom allt men något skyfall var det då inte.
Citera
2012-03-04, 16:12
Medlem
Rifter666s avatar
Hade inte haft nåt emot om Udinese skulle få för sig att vakna nu...
Citera
2012-03-04, 16:14
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Jag tror Lazio drar på sig ett rött kort i denna match, det var hur som helst bättre att Roma fick utvisningen istället för Lazio.

Hoppas på 1-1 eller 2-2 : )

Jag befarar att du kan få rätt. Är dock inte helt säker på att en utvisning för Lazio gynnar Roma. Det skulle öppna upp matchen och bädda för ett avgörande. I det läget har då Roma tröttare spelare. I nuläget har de lagt sig på rejält försvar och Lazio är frustrerade. Dessutom är Romas box så pass duktig att Lazio får svårt att hitta igenom. Dessutom, och mitt största men, är att jag själv spikat tvåan. Om jag spikat krysset hade Lazio med all sannolikhet haft 0-8 vid det här laget.
Citera
2012-03-04, 16:18
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Jag befarar att du kan få rätt. Är dock inte helt säker på att en utvisning för Lazio gynnar Roma. Det skulle öppna upp matchen och bädda för ett avgörande. I det läget har då Roma tröttare spelare. I nuläget har de lagt sig på rejält försvar och Lazio är frustrerade. Dessutom är Romas box så pass duktig att Lazio får svårt att hitta igenom. Dessutom, och mitt största men, är att jag själv spikat tvåan. Om jag spikat krysset hade Lazio med all sannolikhet haft 0-8 vid det här laget.

Såvida inte X:et sitter för mig hoppas jag för din skull att tvåan sitter.
Citera
2012-03-04, 16:22
Medlem
Canalatess avatar
1-2 Lazio, där sprack den då..

Hoppas på rött kort för Lazio nu och straff Roma.
Bojan frälser
Senast redigerad av Canalates 2012-03-04 kl. 16:24.
Citera
2012-03-04, 16:27
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
1-2 Lazio, där sprack den då..

Hoppas på rött kort för Lazio nu och straff Roma.
Bojan frälser

Känner fortfarande på mig att dina 2-2 kan sitta. Kvittering igen per omgående. Och vad tusan sysslar Udinese med? Satan Birgitta vad man borde lagt krysset där istället för på Wolves.
Citera
2012-03-04, 16:29
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Känner fortfarande på mig att dina 2-2 kan sitta. Kvittering igen per omgående. Och vad tusan sysslar Udinese med? Satan Birgitta vad man borde lagt krysset där istället för på Wolves.

Körde bara två M16 system och sådana får man i princip aldrig 13 på, bara kul tv-peng.
Behöver X i Roma matchen för att fortfarande ha chansen, dock har jag spikat Franskmötet och tagit skräll på Trabzonspor tex (satsar ju på stora pengar) ; )

Jo, så länge det står 1-2 finns ju chansen till 2-2.
Citera
2012-03-04, 16:29
Medlem
charkovs avatar
Lecce - Genoa nu 1-1. Kom igen med en balja till hor Lecce!
Citera
2012-03-04, 16:33
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Lecce - Genoa nu 1-1. Kom igen med en balja till hor Lecce!

Tippa du på Lecce?

Genoa har ju Palaccio och Gilardino
Citera
2012-03-04, 16:34
Medlem
charlezzz173s avatar
komigen nu udinese och roma! 1 mål var tack
Citera
2012-03-04, 16:35
Medlem
gifbryarss avatar
Jobba Atalanta!
Citera
2012-03-04, 16:36
Medlem
elimicmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
komigen nu udinese och roma! 1 mål var tack

En annan sitter och hoppas på Genoa och Atalanta... . Men jag kan vara nöjd med kryss på båda.

EDIT: Men herrejävlar Atalanta..... Snacka om att vara utspelade.... Kolla matchstatistik boys... . Sådana goa matcher man vill sätta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in