Citat:
Ursprungligen postat av Kimpa84
Helt rätt tänkt angående Italien
Jag har satt några topptipset med lite mindre vinster så nu är jag igång igen, men att spela på dessa träningslandskamper känns inte som att det blir någon stor insats snarare en liten peng med några chansningar - återkommer med min rad är ju ändå två dagar kvar

Se på fan! Finfrämmande i tråden. Eller kanske snarare ett kärt återseende. Fast du brukar i och för sig vara rätt sporadisk här. Lite titt som tätt.
Skönt att du fått speldjävulen i dig igen. Den är inte alla förunnad. Den kanske bringar mycket olycka, och vi kanske trampar oss själva på tårna ibland, men det är vår livslånga tango med speldjävulen som färgar våra själar. Med ettor, kryss, och tvåor som slipade uddar, slår vi våra eldgafflar i takt med omgångsvisa hammarslag. Som djävlar har vi spikade kryss i rustkammaren, står vi en garde med helor och halvor. Och vi spottar våra yngel som ett vattenfall av tipsrader. Så lieras ett blodsband av speldjävlar. Det är de som gör oss levande.
Jag menar att det nog kan finnas möjligheter för utdelning på onsdag. Betydelselösa vänskapsmatcher kan nog flaxa till åt oväntade håll, även om det lär vara en del prestige på sina håll. Jag tror nog inte att nederländarna flyter över sundet för att torska. Det svåraste är att hitta skrällarna. Klart svårare än i ligamatcher. Jag funderar på spikar i jämnfördelade matcher. England kan vara en god spik. Och nuvarande 10 % på Frankrike är i underkant.