2012-02-22, 21:46
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
varför lägger du så jävla mycket tid då det är inte 13 rätt , det är 13 rätt som gäller vännen.

Det är precis mitt motto, men om Basel lyckas skrällvinna så tror jag faktiskt 12 rätt kan bli hyfsat, eller? Förvisso har jag inte sett vad prognosen är nu efter Citys vinst men ändå.

Jag har inget bättre för mig ändå denna kväll.

Jag gjorde en "Nattskenet" och spelade 0-0 i Marseille, Hull och Basel matchen.
Vinner cirka 340.000:- om inget mål faller inom 45 minuter, föga otroligt men man vet ju aldrig

Jag skiter egentligen i allt jag vinner som är under 5.000:- då det är småpengar men vill inte gå och sova redan nu, därför kan man ju alla fall sitta och hoppas på antingen 0-0 i alla matcher eller att Marseille och Hull gör mål så man får i alla fall 12 rätt (på ramen).

Anledning 2: Jag inte kan sätta in mer pengar på Svenskaspel förens på Måndag, så vore ju kul om man fick lite slantar till helgen.

verstehst du mein freund?
Senast redigerad av Canalates 2012-02-22 kl. 21:57.
Citera
2012-02-22, 21:58
Medlem
spleendids avatar
Citat:
varför lägger du så jävla mycket tid då det är inte 13 rätt , det är 13 rätt som gäller vännen.

Det är väl jävligt underbart att man kan lägga ner tid trots att man inte har chans på 13 rätt. Dessutom finns det en jävla anledning att sitta spänd och hoppas på en tolva idag när det för tillfället inte finns några rader med 13.

Själv följer jag mina rader i ur och skur till sista minut även om det bara blir 9 rätt. Engagemang kallas det.

Och en sak till. Avsluta helst inte meningar med "vännen" eller "gubben". Det får dig att låta som en urblåst discoturk, och det för dessutom något vidrigt nedlåtande med sig. Jag antar att det är tanken också. Och det är faktiskt bara det riktiga slöddret som säger så. De avslutar meningarna med "vännen" eller "gubben" när de talar med jämnåriga. Ett mycket störande uttryck för överlägsenhet, just eftersom de själva oftast står på samhällets botten.
Citera
2012-02-22, 22:01
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid

Och en sak till. Avsluta helst inte meningar med "vännen" eller "gubben". Det får dig att låta som en urblåst discoturk, och det för dessutom något vidrigt nedlåtande med sig. Jag antar att det är tanken också. Och det är faktiskt bara det riktiga slöddret som säger så. De avslutar meningarna med "vännen" eller "gubben" när de talar med jämnåriga. Ett mycket störande uttryck för överlägsenhet, just eftersom de själva oftast står på samhällets botten.

Precis vad jag tänkte skriva men kom inte på hur jag skulle formulera mig.
Tack för det spleendid, mein Freund

Visst kan jag känna att det är lite tråkigare att följa kupongen när chansen till 13 rätt är borta men förbannat sitter man där ändå tills feta damen sjunger och man sitter med 7 rätt.
Senast redigerad av Canalates 2012-02-22 kl. 22:10.
Citera
2012-02-22, 22:16
Medlem
Citat:
Det är väl jävligt underbart att man kan lägga ner tid trots att man inte har chans på 13 rätt. Dessutom finns det en jävla anledning att sitta spänd och hoppas på en tolva idag när det för tillfället inte finns några rader med 13.

Själv följer jag mina rader i ur och skur till sista minut även om det bara blir 9 rätt. Engagemang kallas det.

dra åt he...hur fan kan det vara underbart med 9 rätt . jag fattar inte din engaemang svs har preliminär
utdelning .

Löpande prognos kl. 20:45
13 rätt: Ingen rad
12 rätt: 12.085 kr
11 rätt: 395 kr
10 rätt: 87 kr

12 rätt ger ut 12.085 det är ingen jackpot soppajävel med 9 rätt
Citera
2012-02-22, 22:22
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
dra åt he...hur fan kan det vara underbart med 9 rätt . jag fattar inte din engaemang svs har preliminär
utdelning .

Löpande prognos kl. 20:45
13 rätt: Ingen rad
12 rätt: 12.085 kr
11 rätt: 395 kr
10 rätt: 87 kr

12 rätt ger ut 12.085 det är ingen jackpot soppajävel med 9 rätt

Citera
2012-02-22, 22:29
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates

Jag gjorde en "Nattskenet" och spelade 0-0 i Marseille, Hull och Basel matchen.
Vinner cirka 340.000:- om inget mål faller inom 45 minuter, föga otroligt men man vet ju aldrig

Där sprack den fi...n också, aja.
Inget man kunde förvänta sig men nära nära
Citera
2012-02-22, 22:36
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Där sprack den fi...n också, aja.
Inget man kunde förvänta sig men nära nära

Haha, så sant som det var sagt. Hade du verkligen dragit hem 345k på 0-0 i alla tre matcherna? Den måste ju svida rejält nu. Vad hade du för insats på det?

Basel överraskade positivt. Blir en riktigt intressant returmatch.

Edit: Och så ett fesljummet grattis till Kaffe Bolaget som fick en tolva!

Horan Edit igen: Där var jag för snabb! Marseille och 60 lök till Kaffe Bolaget. Stort grattis!
Senast redigerad av spleendid 2012-02-22 kl. 22:39.
Citera
2012-02-22, 22:37
Medlem
Canalatess avatar
Jaaa!!! Marseille..

Herregud, jag vill logga in på Svenskaspel nu.
Jag har ingen aning om jag hade 1X, spik X eller 1 på Hull - Brighton.

Har jag 11 eller 12 rätt, om 2 dagar får jag veta

Citat:
Haha, så sant som det var sagt. Hade du verkligen dragit hem 345k på 0-0 i alla tre matcherna? Den måste ju svida rejält nu. Vad hade du för insats på det?

Basel överraskade positivt. Blir en riktigt intressant returmatch.

Du har sett Nattskenets spel igår? Han körde ju 1-3 på 3 matcher och hade fått halv miljonen på 47:- insats och han failade på att West Ham gjorde 1-4 i 92a.. jag körde 50:- spänn på 0-0 i alla och hade fått nästan 340.000:- men man kan inte förvänta sig att sätta sådana spel men idag var det ändock ganska nära, 85e Basel och 93e Marseille.

Kanske ska nämna att jag också hade Västra Aros och Bofors på kupongen men dom var ju redan klara.
Senast redigerad av Canalates 2012-02-22 kl. 22:48.
Citera
2012-02-22, 22:39
Medlem
WaldemarKas avatar
Nåja, 13 rätt blev det inte. Men det blev sex gånger insatsen i vilket fall.

http://liverattning.se/1x2/2012-02-21/europatipset/Kaffe%20Bolaget#

Citera
2012-02-22, 22:43
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa

Ett grattis från mig!
Citera
2012-02-22, 22:44
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa

Så skall det se ut med papperna på bordet! Grattis och lite respekt kan du vara värd nu.
Citera
2012-02-22, 22:45
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Så skall det se ut med papperna på bordet! Grattis och lite respekt kan du vara värd nu.

Citat:
Ett grattis från mig!

Tack ni båda!

Tyvärr får jag inte behålla alla pengarna själv den här gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in