2012-02-07, 23:43
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Trist, men det borde väl Svenska Spel utveckla kan man tycka. Men, men du får väl börja lämna in 1 enkelrad varje gång också då .

Mjo, men vad tusan. Utveckla ja, där sa du något. Det är inte bara TTT som försvinner direkt efter spelstopp. Även streckfördelningen går upp i rök. Jag tycker nog att SvS kunde vänta tills omgången är färdig med att plocka bort all information.
Citera
2012-02-07, 23:47
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Mjo, men vad tusan. Utveckla ja, där sa du något. Det är inte bara TTT som försvinner direkt efter spelstopp. Även streckfördelningen går upp i rök. Jag tycker nog att SvS kunde vänta tills omgången är färdig med att plocka bort all information.

På den tiden jag inte kände till att infon finns tillgänglig efter spelstopp med funktionen "visa i kupong", tog jag ofta en "print screen" på all info någon minut innan spelstopp och klistrade in i Paint eller liknande program. Men det blev lite jobbigt i längden att bevaka spelstopp.
Citera
2012-02-07, 23:52
Medlem
spleendids avatar
Citat:
På den tiden jag inte kände till att infon finns tillgänglig efter spelstopp med funktionen "visa i kupong", tog jag ofta en "print screen" på all info någon minut innan spelstopp och klistrade in i Paint eller liknande program. Men det blev lite jobbigt i längden att bevaka spelstopp.

Brukade också göra det faktiskt. Dock inte när jag vet att jag har streckfördelningen i Copéma. Tio tidningar är det ju sällan man har nytta av efter spelstopp. Vid Stryktipset lottas alla samtidigt. Det är enbart Europa mitt i veckan som kan gillra fällan jag klev i nu. Men det fanns ju på Aftonbladet så det löste sig ändå.
Citera
2012-02-07, 23:55
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Brukade också göra det faktiskt. Dock inte när jag vet att jag har streckfördelningen i Copéma. Tio tidningar är det ju sällan man har nytta av efter spelstopp. Vid Stryktipset lottas alla samtidigt. Det är enbart Europa mitt i veckan som kan gillra fällan jag klev i nu. Men det fanns ju på Aftonbladet så det löste sig ändå.

Exakt. Stort lycka till imorgon nu! Se till att du är utvilad så du orkar med anspänningen imorgonkväll
Citera
2012-02-08, 00:02
Medlem
är inte 100 % säker men vill minnas att m'boro - sunderland har 2 1 7, som sagt inte helt säker
Citera
2012-02-08, 00:04
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Exakt. Stort lycka till imorgon nu! Se till att du är utvilad så du orkar med anspänningen imorgonkväll

Tackar, ja du får det nästan att låta sannolikt. Du jobbar inte som försäljare?
Citera
2012-02-08, 00:16
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:

http://svt.se/svttext/webu/pages/552.html
Citera
2012-02-08, 00:42
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
http://svt.se/svttext/webu/pages/552.html

Jag menade på SvS hemsida. Lite dåligt av dem att förlita sig på SVT Text.
Citera
2012-02-08, 00:55
Medlem
Surt att missa ena lottningen..
match 1 : Blackpool
match 2 : South / Millwall
match 3 : Birmingham
match 4 : stevenage
match 5: crawley
match 6 : helgardering
match 7 : Paris
match 8 : Bilbao

chans på 12rätt på ett m36. Om kommande matcher slutar

Barcelona vinst
Helgarderad på milan -juve
Sunderland vinst
m-gladba vinst
kryss eller munchen vinst.

känns förjävligt att man spik X match 6 men helgardera i butik,

lycka till imorrn
Citera
2012-02-08, 01:45
Bannlyst
Jag är så jävla dum i huvudet som sätter 1X på Southampton mot Millwall, kände på mig att Millwall skulle vinna, men ändå är man dum och sätter 1X. Fan alltså, sen åker man på kuk lottningen i Stevenage matchen...
Citera
2012-02-08, 16:10
Medlem
Gick så långt åt helvete det bara går
I stort sett iaf, har inte rättat alla enskilda rader på mina R-system, men skulle det varit M-system så skulle jag kunna få max 10 rätt på alla fyra >_<.. Så nu hoppas jag på skrällar ikväll så vi kan få en tredje jackpot i rad
Citera
2012-02-08, 17:43
Medlem
Själv sitter man på 7 av 8 på ett R3-3-24 och ett R8-0-27.
Så man får väl hoppas på hög utdelning på elvorna....
Lycka till ni som har chans på sörre pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in