2012-01-15, 18:59
Medlem
Amen kuk!
Det här är inte sant.

Har bara mig själv att skylla, var uppe länge igår/idag och jag orkade bara inte gå ur sängen för att lämna in tippet.

Nu ser jag Swansea vann, som jag tänkte ta 1X på.
Dessutom vann Racing som jag tänkte ta X2 på då Osasuna är skadedrabbat och jag har för mig att procenten var sjukt låg på Racing.

Enda matchen jag hade fallerat på så här långt är Fiorentina för dom tänkte jag spika men antar att 12 rätt ger ganska mycket pengar idag?

Fan,
Citera
2012-01-15, 19:22
Medlem
Germanofils avatar
Riktigt svår rad idag. Själv var jag inte ens nära.

Nu är det bara att hoppas på att ingen sätter 13, så blir jackpotten massiv på onsdag.
Citera
2012-01-15, 19:52
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Riktigt svår rad idag. Själv var jag inte ens nära.

Nu är det bara att hoppas på att ingen sätter 13, så blir jackpotten massiv på onsdag.

Med min jävla oflyt får jag väl inte ens 10. Italienska gick utmärkt. Resten har gått åt fel håll överallt. Nu behöver jag 1X på Sporting för att ha chans på 10 rätt. Alltså finns ingen chans i världen att Sporting tar poäng.
Citera
2012-01-15, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Med min jävla oflyt får jag väl inte ens 10. Italienska gick utmärkt. Resten har gått åt fel håll överallt. Nu behöver jag 1X på Sporting för att ha chans på 10 rätt. Alltså finns ingen chans i världen att Sporting tar poäng.

Hur mycket är utdelningen på?

Jag får 12 rätt om:

Milan - Inter slutar 1 eller 2.
Sp.Gijon - Malaga slutar 1 eller 2.
Barcelona - Betis slutar 1.
Marseille - Lille slutar 1 eller 2.

Tyvärr för mig lämnade jag aldrig in min handskrivna lapp jag sitter med i handen just nu.
Enda matchen hittils jag misst är Fiorentina, trodde dom skulle vinna.

Edit: ..... tittar på text-tv och ser att 12 rätt ger utdelning på dryga 200.000.
Herregud, det är så jävla typiskt!
Förvånar mig inte om jag får 12 rätt nu och utdelningen hamnar på en 20.000+ i alla fall.
Men men, har bara mig själv att skylla. Likväl, väldigt tråkigt.
Citera
2012-01-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SubAdvantage
Hur mycket är utdelningen på?

Jag får 12 rätt om:

Tyvärr för mig lämnade jag aldrig in min handskrivna lapp jag sitter med i handen just nu.

Edit: ..... tittar på text-tv och ser att 12 rätt ger utdelning på dryga 200.000.
Herregud, det är så jävla typiskt!
Förvånar mig inte om jag får 12 rätt nu och utdelningen hamnar på en 20.000+ i alla fall.
Men men, har bara mig själv att skylla. Likväl, väldigt tråkigt.

utdelningen kommer sjunka en hel del ifall barcelona slutar 1, men visst hade det nog blivit ganska mkt pengar ändå
Citera
2012-01-15, 23:26
Medlem
Citat:

Jag får 12 rätt om:

Hur mycket pengar missade jag pga min lathet idag? Vågar man titta på text tv sid 553?
Fyfan, varför ska Gud fucka med mig så här
Citera
2012-01-15, 23:48
Medlem
Pelikan17s avatar
Citat:

Hur mycket pengar missade jag pga min lathet idag? Vågar man titta på text tv sid 553?

Du skulle vunnit drygt 8400. Lätt att vara efterklok va?

Galet mycket skrällar och halvskrällar idag: Swansea, Genoa, Inter, Racing Santander, Sporting Gijon, Lecce, Cagliari.

Utdelningen känns ändå låg för att vara så många skrällar. Europatipset, din snåle jävel!
Citera
2012-01-15, 23:56
Medlem
spleendids avatar
Citat:

Är du säker på att du hade spelat matematiskt då? Jag har för mig att du skulle börja lira reducerat? Och i så fall hade det väl inte varit självklart att du verkligen gick miste om 12...
Citera
2012-01-15, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Är du säker på att du hade spelat matematiskt då? Jag har för mig att du skulle börja lira reducerat? Och i så fall hade det väl inte varit självklart att du verkligen gick miste om 12...

Nej, jag hade en färdig lapp, ett M512.
Sen hade jag såklart planerat att köra något R-3-3 och R-4-4 också utöver det.

Pelikan:

Efterklok och efterklok, vi hade det trevligt igår och kom inte i säng förens 05.30 ungefär.
Ställde klockan på 14.20 så jag skulle hinna men tydligen ville inte hjärnan lyssna.
Surt men 10.000 som det hade blivit i vinst kan jag leva med, hade dock Fiorentina fått ett X så hade man nog mått mindre bra.

Är dock van med sådant här, detta slår ju inte min idioti när det gällde en Bomben kupong, ändrade 2-3 minuter innan spelstopp och flyttade markeringen på en match, hade jag inte gjort det så hade man fått 1 miljon och äntligen(?) fått ett kärt samtal av Pierre Jonsson men men..
Man lär sig av sina misstag någon gång, hoppas jag!

Nya tag nästa lördag/söndag!
Senast redigerad av SubAdvantage 2012-01-16 kl. 00:05.
Citera
2012-01-16, 06:49
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Nej, jag hade en färdig lapp, ett M512.
Sen hade jag såklart planerat att köra något R-3-3 och R-4-4 också utöver det.

Pelikan:

Efterklok och efterklok, vi hade det trevligt igår och kom inte i säng förens 05.30 ungefär.
Ställde klockan på 14.20 så jag skulle hinna men tydligen ville inte hjärnan lyssna.
Surt men 10.000 som det hade blivit i vinst kan jag leva med, hade dock Fiorentina fått ett X så hade man nog mått mindre bra.

Är dock van med sådant här, detta slår ju inte min idioti när det gällde en Bomben kupong, ändrade 2-3 minuter innan spelstopp och flyttade markeringen på en match, hade jag inte gjort det så hade man fått 1 miljon och äntligen(?) fått ett kärt samtal av Pierre Jonsson men men..
Man lär sig av sina misstag någon gång, hoppas jag!

Nya tag nästa lördag/söndag!
Fan vad bittert. Jag vet hur det känns. Satte powerplay två dagar i rad utan att lämna in den. Hade gett över 9 papp...

Men som sagt, nya tag! Redan på tisdag är det dags igen. Dock ingen jackpott så för mig blir det ett mindre system i morgon.
Citera
2012-01-16, 18:35
Medlem

EUROPATIPSET TISDAG 17/1 2012

1. Queens PR - Milton Ke
2. Bolton - Macclesf
3. Leicester - Nottingham
4. Millwall - Dagenham
5. Wrexham - Brighton
6. Tranmere - Rochdale
7. Guingamp - Nantes
8. Espanyol - Mirandés