FAN! Så jävla besviken på Valencia som tappar sin ledning till förlust. Självmål i 92:a minuten. Nu blir det i alla fall max 11 rätt. Hade även bettat på Valencia DnB.
FAN! Så jävla besviken på Valencia som tappar sin ledning till förlust. Självmål i 92:a minuten. Nu blir det i alla fall max 11 rätt. Hade även bettat på Valencia DnB.
Det värsta är att Valencia ofta brukar klappa igenom sådär. Sannerligen inget stabilt gäng. Själv gick jag av på Liverpool trots att jag hade 1X...
Det värsta är att Valencia ofta brukar klappa igenom sådär. Sannerligen inget stabilt gäng. Själv gick jag av på Liverpool trots att jag hade 1X...
Liverpool var ju mest givna spiken på tipset.
De är väl kända för att ta dessa Cuper mer seriöst och City saknar ju halva laget, speciellt viktiga spelare i David Silva, Toure etc.
Liverpool var ju mest givna spiken på tipset.
De är väl kända för att ta dessa Cuper mer seriöst och City saknar ju halva laget, speciellt viktiga spelare i David Silva, Toure etc.
Det var möjligtvis skrällchans men att spika den e iskallt måste jag säga. Visserligen tar de ligacupen seriösast av alla, men trots det brukar det ju inte gå speciellt bra för dem. Senast de var i final var väl mot Boro för typ 6 år sen?
JAg tänkte köra ett R-8-0-81(11) system. Alltså fem spikar och 8 helgraderingar. Om jag då sätter mina 5 spikar så får jag garanterat elva rätt. Är det max vad man kan vinna? Man kan alltså inte få 13 rått på r system?
1. Swansea -Arsenal
2. Chievo - Palermo
3. Genoa - Udinese
4. Milan - Inter
5. Parma - Siena
6. A.Bilbao - Levante
7. Osasuna - Racing S
8. Sp.Gijon - Malaga
9. Barcelona - R.Betis
10. Cesena - Novara
11. Fiorentina -Lecce
12. Juventus - Cagliari
13. Marseille - Lille
Så vad tror ni om morgondagens Europamassaker?
Kan kroknäsan Zlatan mosa intetsägande Inter eller piskar Inter livet ur de små liven?
Barcelona mördar R Betis det ska ni ha klart för er.
Parma - Siena luktar kryss.
Osasuna spikas nog
liksom Juventus & Fiorentina.
Kan bögsvanarna störa Arselanal?
Senast redigerad av splitt 2012-01-14 kl. 22:58.