I tipsväg har allt gått åt helvete (som vanligt) och nu faller SpaceCat i koma.
I morgon väntar en lång, lång dag, då jag har ett samhälle att sköta vid sidan av FB, så vänta er ingen snar sammanfattning av omgångens Europatips.
Den kommer nog att dröja - kanske ända till tisdag morgon.
Men är det någon som är hugad att lägga upp en tidigare så... feel free...
God Natt!
Spakojnaj nåtchi!
Tror att vi kommer att vänta så troget på din förträffligt utmärkta sammanfattning.
Om den nu än må dröja!.
I tipsväg har allt gått åt helvete (som vanligt) och nu faller SpaceCat i koma.
I morgon väntar en lång, lång dag, då jag har ett samhälle att sköta vid sidan av FB, så vänta er ingen snar sammanfattning av omgångens Europatips.
Den kommer nog att dröja - kanske ända till tisdag morgon.
Men är det någon som är hugad att lägga upp en tidigare så... feel free...
God Natt!
Spakojnaj nåtchi!
Om jag sätter 11 rätt så pallar jag nog riva av en sammanfattning hehe.
1. _slipknot1_ M64 11 rätt
2. _slipknot1_ M16 10 rätt
2. ZigaZaga M16 10 rätt
4. dwg M64 10 rätt
5. Mjölkslyna R3-4-24? 9 rätt?
6. racerkatt M128 9 rätt
7. charkov M16 8 rätt
8. Manik M72 8 rätt
9. HarvestMoon M128 8 rätt
10. klinten1 M192 8 rätt
11. splitt M12 7 rätt
12. SpaceCat M16 7 rätt
13. Sebbe89 M128 7 rätt
14. klinten1 M16 6 rätt
Omgången vinnare är alltså jag med mina 11 rätt! Den härliga utdelningen på 38kr satt fint
Mjölkslyna hade vunnit om han lagt upp sitt M16 system på 11 rätt. De flesta boomade på Sevilla som under den tiden jag kollade var rätt dåliga och Zaragoza var klart värda segern.
Det är bara att skämmas och ta tag i det till nästa vecka.
Jag skäms endast för att jag missade att ta med X på Milans match. De övriga matcherna som jag tippade fel hade gett betydligt bättre utdelning om "mina" tecken gått in. Det är inget att skämmas över. Man måste chansa lite. Helt meningslöst att bara tippa på favoriter.
1. Arsenal - Liverpool Dubbelv 1 X 2
2. Aston V. - Manch.U 2
3. Blackburn - Hull X 2
4. Everton - Chelsea X 2
5. West Ham - Birmingh. 1 X 2
6. Wolverh. - Tottenham 2
7. Parma - Inter 2
8. Celtic - Hearts 1
9. Hibernian - Aberdeen 1
10. Motherw. - Glasgow R X 2
11. St.Mirren - St.Johnst 1 X 2
12. Bordeaux - Monaco 1
13. Lens - Marseille X 2
3-3-24 reducerat. Har bra feeling på Hull som spelade riktigt bra mot City senast och vann. United är formstarka och har cpbra statistik på Villa som har fortsatt problem att göra mål. I övrigt känns det stabilt!
3-3-24 reducerat. Har bra feeling på Hull som spelade riktigt bra mot City senast och vann. United är formstarka och har cpbra statistik på Villa som har fortsatt problem att göra mål. I övrigt känns det stabilt!
Dom må ha gjort en bra match senast mot ett svajigt City men de står fortfarande en 0 i kolumnen för bortavinster denna säsong. Riktigt skräplag på bortaplan. United är ju årets spik
Var väldigt sugen på att helgardera Parma-Inter då jag tror Parma kan bli veckans skräll.