Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Ja tipset gick åt helvete som vanligt. Men vad gör det en kväll som denna? Nu gläds vi över att Sverige återigen får delta i EM och leka med de stora grabbarna.

VILKET SKIT SITTER DRICKER ÖL 3-2 SVERIGE HUR?!?? jävla PISS jävla skit sport HUR HUR HUR?!??!? omöjligt helt ärligt OMÖJLIGT HIT OCH DIT 2-1 går på toa...... 5min senare 3-2 BARA SÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKIT MOT finland sen här vinner dem JÄVLA piss e zlatan ( går där med dålig bad Attityd med din häst hår tofs spelar allan ballan ( ah passa bollen kan du inte passa bollen eller) lol zlatan E KING BABY!! ah va ska du tjänar 100 mille om året spela boll skjuter älgar med fruggan han SKITER I !!!! så f ort han inte med vinner dem jävla piss!

SUG KUK, jaa vem bryr sig om dem gick vidare DEM ÅKER ENDÅ ut i gruppspelet lr åttondendsfinalen JA GRATTIS ska ni ha en kaka eller?? såna spel man får asså X2 PORTUGAL DANMARK vinner asså det går inte

var e du ronaldo !!! ah fattar ingenting får dricka mer öl röka lite hataR FOTBOLL HATAR den jävla sporten TUR också jag ej spela på holland 3-1 holland my asss spik INGENTING E SPIK!!!! HATAR ordet SPIK!! X2 skulle täcka bra ju!!!! iofs hade jag rätt att holland skulle få än 6½ hörnor men jävla feg e man ALL IN DIREKT 1.80 jävla skit HUR sverige 10000 friskparkar källström plöstligt får du guda träff rakt upp fint i mål ah jag lackar ur asså 11 RÄTT MAX på tipset jävla skit !!!!!!!!!!! STÅENDE FOREVER FOCKA ANALYS FOOOOCKA ANALYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nya tag på lördag gubbar

nya tag ska säga fan man behöver hjälp snart.... jaaa det e sluppen jävla boll
FOTBOLL ------------------> _I_ från ingenstans källström från ingenstans
aaj kolla på denna blir man lite glad iaf så jävla klockren BAGARNA PÅ DEGARNA!! --->
http://www.youtube.com/watch?v=8O3I54_M5f4