2011-10-04, 23:08
Medlem
Tror Portugal är stenklar däremot litar jag inte på England.
Sen är jag lite osäker om Xet ska med på Turk - Tysk.. Tror Tysk tar det till slut men Turk är defensivt äckliga och har allt att vinna medan Tysk redan e klara för EM..

Tjeckien - Spanien då? Kan Tjeck störa Span?

Btw,Holland kommer att MÖRDA Moldavien.
Senast redigerad av splitt 2011-10-04 kl. 23:14.
Citera
2011-10-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Tror Portugal är stenklar däremot litar jag inte på England.
Sen är jag lite osäker om Xet ska med på Turk - Tysk.. Tror Tysk tar det till slut men Turk är defensivt äckliga och har allt att vinna medan Tysk redan e klara för EM..

Tjeckien - Spanien då? Kan Tjeck störa Span?

Btw,Holland kommer att MÖRDA Moldavien.

håller med dig splitt england e fan inte och lita på har spikat den många gånger alltid fail.. många top lag som inte har mycket och spela för det som svårt

sverige, holland , portugal, danmark känns som säkra spikar finland kan väll ej störa sverige?
turkiet tyskland e farlig räcker X2? fan jobbig match
serbien italien också svår
schweis spiK?

aja får analysera mer sen
Citera
2011-10-05, 01:02
Medlem
Rumänien - Vitryssland 1X borde räcka?
Citera
2011-10-05, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Rumänien - Vitryssland 1X borde räcka?
Jag har satt en 1a på den på matchen på alla kuponger, är ganska säker på att det ska hålla
Men det är bara vad jag tror som sagt
Citera
2011-10-05, 01:36
Medlem
Ja vitryssland har väl inget att spela för då de inte kan ta sig till EM...
Men är Rumänien så jäkla bra egentligen?
Senast redigerad av splitt 2011-10-05 kl. 01:40.
Citera
2011-10-05, 07:03
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mAOE
schweis spiK?
Nja, den matchen känns klurig tycker jag. Schweiz har såklart mer att spela för men är samtidigt inget lag att hålla i handen när det blåser. Framförallt har de svårt för att göra mål så jag skulle säga att kryssrisken är stor i den matchen. Kan. t.o.m. tänka mig att Wales vinner, de har ändå ett par riktigt bra spelare som Bale, Ramsey, Bellamy och Earnshaw. Blir nog helgardering där för min del, möjligtvis X2.
Citera
2011-10-05, 09:15
Medlem
charkovs avatar
Danmark borde inte ha något problem att vinna mot Cypern. Blev smått imponerad av dom sist när Danmark spelade ut Norge totalt.
Visserligen i Parken men ändå?.
Citera
2011-10-05, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Nja, den matchen känns klurig tycker jag. Schweiz har såklart mer att spela för men är samtidigt inget lag att hålla i handen när det blåser. Framförallt har de svårt för att göra mål så jag skulle säga att kryssrisken är stor i den matchen. Kan. t.o.m. tänka mig att Wales vinner, de har ändå ett par riktigt bra spelare som Bale, Ramsey, Bellamy och Earnshaw. Blir nog helgardering där för min del, möjligtvis X2.

aa farlig den matchen bör nog ha 1x2 där
Vad med italien matchen?
spika spanien?
Citera
2011-10-05, 10:40
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mAOE
aa farlig den matchen bör nog ha 1x2 där
Vad med italien matchen?
spika spanien?
Danmark, Spanien, Rumänien, Holland och Portugal är helt klara!. Fler gjutna spik?.

Finland-Sverige måste bara garderas...
Citera
2011-10-05, 15:41
Medlem
Köpte nyss en andel till detta europatips, fick med mig en systemutskrift. Vad innebär den? Någon som orkar ta sig tiden att förklara?
Citera
2011-10-05, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singed
Köpte nyss en andel till detta europatips, fick med mig en systemutskrift. Vad innebär den? Någon som orkar ta sig tiden att förklara?

Man får systemutskrift om det är ett R system (Reducerat)
Är det ett R system?

Annars är det väl andelen du fick..
Senast redigerad av splitt 2011-10-05 kl. 16:24.
Citera
2011-10-05, 20:49
Medlem
Ferry31s avatar
Rumäniens match är definitivt något oviss. Den går inte att spika, med tanke på att Rumänien är så hårt spelade. Tror dock krysset är rätt bortkastat då bägge lagen inte har något att spela för och därför går 100% för seger.

1 2 är bäst ifall man hoppas på någon skräll. Vitryssland är bra nog för att kunna störa Rumänien.

Vitryssland är 100% borta från EM. Rumänien dock borta mer eller mindre eftersom de måste förlita sig på att Luxemburg tar poäng mot Bosnien borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in