2010-01-31, 10:29
Medlem
HarvestMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
OM den skulle gå in ? Bra svar.

(OM) min rad på 13 x går in,. ja då jävlar blir det sedelbuntar.
Lite substans bakom en rad måste finnas, annars så kan man spela lotto. Tog jag det för snabbt ?

Det finns inte ens en chans till att få pengar på den där raden.
Jag har givetvis inte facit i handen en dag innan. Men när det här dröm spelet ska komma hit fram och tillbaka. Lägg ner lite tid på spelet eller håll er till Lotto ?

Tror inte att det blir så väldigt stora sedelbuntar på 13 x då det finns en del människor som vecka ut och vecka in lämnar in 13 rader, en med alla ettor, en med alla kryss och en med alla tvåor.
En snabb fråga bara, vem är du att bedöma om h*ns rad har substans eller inte? Jag bara undrar...
Citera
2010-01-31, 10:45
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
OM den skulle gå in ? Bra svar.

(OM) min rad på 13 x går in,. ja då jävlar blir det sedelbuntar.
Lite substans bakom en rad måste finnas, annars så kan man spela lotto. Tog jag det för snabbt ?

Det finns inte ens en chans till att få pengar på den där raden.
Jag har givetvis inte facit i handen en dag innan. Men när det här dröm spelet ska komma hit fram och tillbaka. Lägg ner lite tid på spelet eller håll er till Lotto ?

Får inte så mycket pengar på 13 x, brukar spela det samt bara 1, 2or.
Fick in 11 X för nåra år sen blev 850kr har jag för mig.
Citera
2010-01-31, 11:19
Medlem
racerkatts avatar
Oj! Mycket skriverier om min rad. I_love_mary_jane: först skriver du att jag bara satsar på favoriter och max kommer vinna någon tusenlapp vid 13-rätt och sen skriver du att raden omöjligtvis kan gå in. Hur går det ihop egentligen?

Men för att svara på din fråga: Ja, jag har en del koll på fotboll. Följer ligorna och åtminstone när det gäller England så läser jag även på om skador, avstängningar och dylikt. Jag kan direkt erkänna att jag har dålig koll på sånt både i Spanien och Italien. Men raden som jag lämnat in är en chansnng. Som HarvestMoon skrev så är det ganska många lågprocentare i raden. Kan bli pengar.
Citera
2010-01-31, 11:53
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juventuskahp
hur fan kan du spika udinese och fiorentina om jag får fråga?
Mest av allt för att jag inte hade råd att gardera.

Men då det gäller Udinese så tänker jag helt enkelt så att Catania suger pung och att Udinese i grunden är ett hyfsat lag som borde kunna slå dem, trots bortaplan.

Vad gäller Fiorentina är det en ren chansning. Hemmafavoriter förlorar faktiskt relativt ofta. Se bara på PSV på senaste Europatipset...
Citera
2010-01-31, 12:26
Medlem
M-144
1. Arsenal-Mancester U. 1X2
2. Calgari-Fiorentina 1 2
3. Juventus- Lazio 1X2

4. Parma- Inter 2
5. At. Madrid-Malaga 1
6. Sevilla-Valencia 12

7. Villarrea-Osasuna 1
8. Xezes-Malloca 2
9. Getare-Racing Sat. X2

10. Tenerife-Zaragoza 2
11. Valladol-Almeria 1
12. Catania-Udinese 12
13. Milan-Livorno 1
Citera
2010-01-31, 13:24
Medlem
Parma - Inter Lottas 2-2-12
Citera
2010-01-31, 13:31
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Parma - Inter Lottas 2-2-12

Shit. Jag skulle precis lämna in mitt system när jag läste ditt meddelande där, och ändrade från 1X till 12. Jag har dig att tacka för en eventuell tvåa i den lottningen. Men lottas den X, vilket förstås är allra mest sannolikt, så åker jag på lottningen för 9:e veckan i rad, eftersom jag i egen låg person aldrig har tur i lottningar.

Jag har för övrigt följande system, och känner en ruggig medgång idag. Har bara seglat på fina besked och vaknade på så jävla rätt sida man kan. Känns kusligt lovande den rad jag slipat ihop måste jag bara få medge. Så se till att rygga i tid eller gå miste om storkovan:

R-0-7-16

1. Arsenal - Mancester U. X2
2. Calgari - Fiorentina X2
3. Juventus - Lazio 1

4. Parma - Inter 12
5. At. Madrid - Malaga 12
6. Sevilla - Valencia X2

7. Villarreal - Osasuna 1X
8. Xerez - Mallorca 2
9. Getafe - Racing S. X

10. Tenerife - Zaragoza 2
11. Valladolid - Almeria 1
12. Catania - Udinese X
13. Milan - Livorno 1X

Den som har råd lirar förstås inte reducerat, men se för fan till att rygga den här gången. Magin susar omkring mig i afton.

Dessutom, undrar jag vem faaan det var jag kopierade matcherna ifrån (någons system, alltså) här ovanför. Vartannat lag var felstavat och det saknades blanksteg mellan bindestrecken. Ja, skämmes, ta mig fan. Att tippa handlar ju för bövelen om perfektion.

Därför kallar jag mig härmed den förste Perfectionistan.

Edit: Boven i dramat var förstås Bonusmannen, den gamle rövaren. Att inte kunna skilja på Getafe och ett Getarsle är banne mig under all kritik...
Senast redigerad av spleendid 2010-01-31 kl. 13:44.
Citera
2010-01-31, 13:54
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarvestMoon
Tror inte att det blir så väldigt stora sedelbuntar på 13 x då det finns en del människor som vecka ut och vecka in lämnar in 13 rader, en med alla ettor, en med alla kryss och en med alla tvåor.
En snabb fråga bara, vem är du att bedöma om h*ns rad har substans eller inte? Jag bara undrar...

Jag kan inte ursäkta mig för att du verkar lite dum i skallen.

Lämnar man in en rad på 13 kryss, eller 13 ettor. Ja då kan ni hellre skänka pengar till Haiti eller spela lotto. Vad är så förbannat svårt att förstå med det ? Ren svenska!!

Vem jag är? Namn eller vad tänker du på?

Jag har spelat mer stryktips än vad h*n har gjort i sitt liv, och jag har även vunnit mer pengar på spel än va den där människan har gjort. Nästan helt säker på den saken

Från början var det vänliga ord, bra tips jag ville ge er. Men eftersom om ni beter er som ni va efterblivna båda 2. Så vet jag inte vad det finns att säga mer ?
Citera
2010-01-31, 14:00
Medlem
24-rader

1. Arsenal - Mancester U. 1X2
2. Calgari - Fiorentina 1 2
3. Juventus - Lazio 1 2

4. Parma - Inter 2
5. At. Madrid - Malaga X
6. Sevilla - Valencia 1

7. Villarreal - Osasuna 1X
8. Xerez - Mallorca 2
9. Getafe - Racing S. 1

10. Tenerife - Zaragoza 2
11. Valladolid - Almeria X
12. Catania - Udinese X
13. Milan - Livorno 1
Citera
2010-01-31, 14:01
Medlem
R-0-7-16

1. Arsenal - Mancester U. 2
2. Calgari - Fiorentina 1X2 M
3. Juventus - Lazio 1X

4. Parma - Inter 12
5. At. Madrid - Malaga 1
6. Sevilla - Valencia X2

7. Villarreal - Osasuna 1
8. Xerez - Mallorca 1X
9. Getafe - Racing S. 1

10. Tenerife - Zaragoza 12
11. Valladolid - Almeria 1X
12. Catania - Udinese 12 M
13. Milan - Livorno 1X
Citera
2010-01-31, 14:10
Medlem
3-3-24 utbyggt med en halvgardering

1. Arsenal - Manch.U Dubbelv 1 X 2
2. Cagliari - Fiorentin 1
3. Juventus - Lazio 1 X

4. Parma - Inter X 2
5. At.Madrid - Malaga 1
6. Sevilla - Valencia 2

7. Villarrea - Osasuna 1 X
8. Xerez - Mallorca 1 X 2
9. Getafe - Racing S 1 X

10. Tenerife - Zaragoza 1
11. Valladol. - Almeria 1
12. Catania - Udinese 1 X 2
13. Milan - Livorno 1

Lite orolig för Juve - Lazio. Juve var verkligen piss sist jag såg dom, och Lazio som är pressade att vinna har bra chans här. Men jag litar på att de gör sitt jobb. Detsamma gäller Milan som nu får visa att de är ett bra lag efter två förluster.

Udinese tror jag kan "skrälla", såg dom i veckan mot Milan och de spelade ut dom stundtals! Bra streckvärde där. Känner mig inte alltför säker på de spanska matcherna, menmen sitter dom så sitter dom!
Citera
2010-01-31, 14:38
Medlem
Pretenders avatar
128 rader.

1. Arsenal - Manchester U. 1 2
2. Cagliari - Fiorentina 1X
3. Juventus - Lazio 1

4. Parma - Inter 2
5. At. Madrid - Malaga 1X
6. Sevilla - Valencia 1

7. Villarreal - Osasuna 1
8. Xerez - Mallorca X2
9. Getafe - Racing S. 1

10. Tenerife - Zaragoza X2
11. Valladolid - Almeria X2
12. Catania - Udinese 1X
13. Milan - Livorno 1

Egentligen tjänstefel att spika Milan när de är streckade till 92%, men det blir lite dyrt att ta med krysset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in