Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Parma - Inter Lottas 2-2-12
Shit. Jag skulle precis lämna in mitt system när jag läste ditt meddelande där, och ändrade från 1X till 12. Jag har dig att tacka för en eventuell tvåa i den lottningen. Men lottas den X, vilket förstås är allra mest sannolikt, så åker jag på lottningen för 9:e veckan i rad, eftersom jag i egen låg person aldrig har tur i lottningar.
Jag har för övrigt följande system, och känner en ruggig medgång idag. Har bara seglat på fina besked och vaknade på så jävla rätt sida man kan. Känns kusligt lovande den rad jag slipat ihop måste jag bara få medge. Så se till att rygga i tid eller gå miste om storkovan:
R-0-7-16
1. Arsenal - Mancester U.
X2
2. Calgari - Fiorentina
X2
3. Juventus - Lazio
1
4. Parma - Inter
12
5. At. Madrid - Malaga
12
6. Sevilla - Valencia
X2
7. Villarreal - Osasuna
1X
8. Xerez - Mallorca
2
9. Getafe - Racing S.
X
10. Tenerife - Zaragoza
2
11. Valladolid - Almeria
1
12. Catania - Udinese
X
13. Milan - Livorno
1X
Den som har råd lirar förstås inte reducerat, men se för fan till att rygga den här gången. Magin susar omkring mig i afton.
Dessutom, undrar jag vem faaan det var jag kopierade matcherna ifrån (någons system, alltså) här ovanför. Vartannat lag var felstavat och det saknades blanksteg mellan bindestrecken. Ja, skämmes, ta mig fan. Att tippa handlar ju för bövelen om perfektion.
Därför kallar jag mig härmed den förste
Perfectionistan.
Edit: Boven i dramat var förstås Bonusmannen, den gamle rövaren. Att inte kunna skilja på Getafe och ett Getarsle är banne mig under all kritik...