2004-01-20, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Färjestad är det lag som sysslar med överlägset flest filmningar och andra spelförstörande moment av våra motståndare (sen kommer ingenting, sen kommer HV).

Låter som lite gnäll det här... men ok, jag har inte sett någon match live eller för den delen på tv (det är ett jävla skit att Canal+ sitter på hockeyn), så jag kan egentligen inte uttala mig. Jag följer bara med via radio och text-tv.

Citat:
En djurgårdare hakade, en brynäsare "föll", bägge åkte ut. Mer sånt, framförallt när det gäller sådana situationer så kan man gott kvitta utvisningarna.

Nja, jag tycker nog att domaren kan markera med ett döma för osportsligt uppträdande eller något om en spelare uppenbart filmar.
Citera
2004-01-21, 01:03
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJ
Låter som lite gnäll det här... men ok, jag har inte sett någon match live eller för den delen på tv (det är ett jävla skit att Canal+ sitter på hockeyn), så jag kan egentligen inte uttala mig. Jag följer bara med via radio och text-tv.
Tja, "gnäll" kan man väl kalla det om man med det menar att man är förbannad på fusk i olika former.

Och är det så att du inte har Canal+ är sportbarer ett tips. Jag har inte heller Canal+ (längre), varpå jag tillbringar otaliga timmar i veckan på dessa. Att du blankt skiter i att kolla tolkar jag som ett mått på ditt intresse i ämnet.
Citat:
Ursprungligen postat av KJ
Nja, jag tycker nog att domaren kan markera med ett döma för osportsligt uppträdande eller något om en spelare uppenbart filmar.
Jo, självklart. Jag menade också att bägge skulle ut, dålig formulering av mig.
Citera
2004-01-21, 11:14
Awaiting Email Confirmation
Hur fan kan man kolla på hockey??
Citera
2004-01-21, 13:07
Medlem
Citat:
Och är det så att du inte har Canal+ är sportbarer ett tips. Jag har inte heller Canal+ (längre), varpå jag tillbringar otaliga timmar i veckan på dessa. Att du blankt skiter i att kolla tolkar jag som ett mått på ditt intresse i ämnet.

Det finns inga sportbarer på min bostadsort. De håller dock på att bygga en, men när de har invigning har jag redan flyttat härifrån (flyttar på lördag). Visst, mitt intresse är inte det mest fanatiska, det erkänner jag, men hockey är trots allt en rolig sport.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in