2012-03-30, 22:32
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theman550
Det där var mest läskigt.

Vad är du rädd för?
Citera
2012-03-30, 22:34
Medlem
theman550s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Vad är du rädd för?

LP skivor, faktiskt.

Men vad händer där inne? Bara massa gamla gubbar eller kan man hitta några fagra fröknar också? (icke anställda sådana, alltså)
Citera
2012-03-30, 22:52
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
LP skivor, faktiskt.

Men vad händer där inne? Bara massa gamla gubbar eller kan man hitta några fagra fröknar också? (icke anställda sådana, alltså)

Hehe har bara vart där en gång faktiskt, inge bra strippklubb alls. Däremot finns det en strippklubb i vasa som heter Chat Noir, den håller mycket högre klass än just Wandas. Om ni kan hitta tjejer som inte jobbar? Tveksamt på den frågan, tror det finns bättre ställen för 18-åringar att hänga då haha. Gå ner tex till småställena i Vasa, Chez Amiz, Vasa Viktoria eller Charlies Änglar, där finns det gott om yngre tjejer i era åldrar.

Lycka till.
Citera
2012-03-30, 23:14
Medlem
theman550s avatar
Citat:
Hehe har bara vart där en gång faktiskt, inge bra strippklubb alls. Däremot finns det en strippklubb i vasa som heter Chat Noir, den håller mycket högre klass än just Wandas. Om ni kan hitta tjejer som inte jobbar? Tveksamt på den frågan, tror det finns bättre ställen för 18-åringar att hänga då haha. Gå ner tex till småställena i Vasa, Chez Amiz, Vasa Viktoria eller Charlies Änglar, där finns det gott om yngre tjejer i era åldrar.

Lycka till.

Mindre läskigt svar, tack!

Chat Noir har även det 18+ alltså? Vad är inträdet på ett sånt ställe? Kunde ju vara roligt att kika in en stund om inte annat

Det finns inga ställen med dansgolv?
Citera
2012-03-30, 23:18
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Mindre läskigt svar, tack!

Chat Noir har även det 18+ alltså? Vad är inträdet på ett sånt ställe? Kunde ju vara roligt att kika in en stund om inte annat

Det finns inga ställen med dansgolv?

Vet inte vad åldern på Chat Noir ligger på faktiskt. Inget riktigt dansgolv och kommer antagligen inte vara några folk i er ålder alls, skulle satsat på utgång istället om jag vore du. Strippklubbarna är ändå öppna till klockan 7 så ni kan ju ta er dit efter ni vart ute eller nåt, brukar vara lite mer "drag" då också. Har för mig att dom tar runt 150-175kr för inträdet.
Citera
2012-03-30, 23:20
Medlem
theman550s avatar
Citat:
Vet inte vad åldern på Chat Noir ligger på faktiskt. Inget riktigt dansgolv och kommer antagligen inte vara några folk i er ålder alls, skulle satsat på utgång istället om jag vore du. Strippklubbarna är ändå öppna till klockan 7 så ni kan ju ta er dit efter ni vart ute eller nåt, brukar vara lite mer "drag" då också. Har för mig att dom tar runt 150-175kr för inträdet.

Någon där ute som har koll på Chats åldersgräns?

Ja alltså jag förväntar mig inte att någon stripklubb ska ha dansgolv, tänkte mer om du kände till något bra uteställe som hade det De du nämnde ovan verkade inte ha det nämligen.
Citera
2012-03-30, 23:25
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Någon där ute som har koll på Chats åldersgräns?

Ja alltså jag förväntar mig inte att någon stripklubb ska ha dansgolv, tänkte mer om du kände till något bra uteställe som hade det De du nämnde ovan verkade inte ha det nämligen.

Tyvärr, brukar gå till lite äldre ställen. Lycka till iaf.
Citera
2012-03-30, 23:27
Medlem
theman550s avatar
Citat:
Tyvärr, brukar gå till lite äldre ställen. Lycka till iaf.

Då får vi hoppas att någon annan här vaknar till lite, tack för hjälpen!
Citera
2012-03-31, 14:20
Medlem
theman550s avatar
Hallå gott folk!?
Citera
2012-03-31, 14:36
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Hallå gott folk!?
Tror det är 18 på Chat Noir. Inte säker dock.
Citera
2012-04-01, 13:47
Medlem
bussturkens avatar
Hej hej!

Jag har tröttat på alla nattklubbar och pubar i stan och vädjar hämed till er hjälp.
(har väl varit nästan överallt genom åren känns det som)

Mina önskemål

Ålder 20-30

Mångkultur = Mer än 10-20% av gästerna skall ej ha sina rötterna längre söderut än medelhavet.

Musiken som spelas är mindre viktig, men man skall kunna gå till något avskilt läge om man vill prata med polarna (om det rör sig om en nattklubb och inte en bar)

Man skall vara garanteras sittplats om man varit inne i lokalen i mer än en kvart

De skall helst inte stänga kl 02.00

Det skall inte lukta kiss "rockbaren" host host

"White trash" Nej tack

"Andra Långgatan folk" som dricker rättvisemärkt vin och handlar på second hand. Undanbedes

Och inget stekarställe där merparten kommer från Långedrag, Marstrand eller hovås
(Brudar därifrån går dock bra )

Ursäkta stavfel och annat såhär på bakfylledagen
Senast redigerad av bussturken 2012-04-01 kl. 14:00.
Citera
2012-04-02, 16:51
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bussturken
Hej hej!

Jag har tröttat på alla nattklubbar och pubar i stan och vädjar hämed till er hjälp.
(har väl varit nästan överallt genom åren känns det som)

Mina önskemål

Ålder 20-30

Mångkultur = Mer än 10-20% av gästerna skall ej ha sina rötterna längre söderut än medelhavet.

Musiken som spelas är mindre viktig, men man skall kunna gå till något avskilt läge om man vill prata med polarna (om det rör sig om en nattklubb och inte en bar)

Man skall vara garanteras sittplats om man varit inne i lokalen i mer än en kvart

De skall helst inte stänga kl 02.00

Det skall inte lukta kiss "rockbaren" host host

"White trash" Nej tack

"Andra Långgatan folk" som dricker rättvisemärkt vin och handlar på second hand. Undanbedes

Och inget stekarställe där merparten kommer från Långedrag, Marstrand eller hovås
(Brudar därifrån går dock bra )

Ursäkta stavfel och annat såhär på bakfylledagen

The Flying barrel låter helt perfekt för dig om du kanske inte redan har besökt den.
Mycket stort öl sortiment, skön musik.
Där är det även möjligt att beställa in denna vilket gör ett besök givet:
http://www.vingel.se/pages/photo.php?id=427&sSearch=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in