2007-05-25, 15:31
Medlem
tall_marcuss avatar
Kom ihåg vi har ännu inte sett ett bevis på att det verkligen finns ett kontrakt än. Hoppas att MunchenCalling får att svar på sitt mail. Sedan om det kommer en dementi från Milton så får vi se hur lång tid det kommer att ta innan tidningarna skriver ett snyftrepotage om stackars Linda som blev lovad guld men inte fick något!
2007-05-25, 15:35
Medlem
MaeWests avatar
MunchenCalling!

Hur går det med mejlet till Blaskan?
Blir det något svar?

Eller har milton o Co problem med att hitta FB?

Kanske de fått kalla fötter med valet av runkobjekt,och börjar att ifrågasätta om deras val av linda var så smart.
(Om nu allt detta stämmer,för hitintills så har vi bara Lindas ord på saken,och de flesta vet ju att det inte är mycket värt!)

Eller så är det kanske endast är ett desperat jippo från lindas sida,ung som playboy.

Bilden i klick kanske hon själv fixat till,men hjälp av slaskroth?
Köpt blaskor,keps och tröja med blaskans logga som vilken nisse som helst,för att efter fotosessionen erbjuda blaskan sina tjänster?

Om Linda tror jag vad som helst,faktiskt,men jag är helt hundra på att hennes psyke inte är något att hurra för!
2007-05-25, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tall_marcus
Kom ihåg vi har ännu inte sett ett bevis på att det verkligen finns ett kontrakt än. Hoppas att MunchenCalling får att svar på sitt mail. Sedan om det kommer en dementi från Milton så får vi se hur lång tid det kommer att ta innan tidningarna skriver ett snyftrepotage om stackars Linda som blev lovad guld men inte fick något!
Just nu känner jag att jag skulle bli extremt lättad och nästan glad för Lindas skull om detta scenario blev verklighet!
2007-05-25, 16:18
Medlem
Fernets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och sextips...gissa på vad?
http://www.expressen.se/1.78986
Först vill jag säga att Linda omöjligen skulle klara ens Sol/Moln-knappen på min barndoms Instamatic, men om partnern rycker in så kanske de kan regga en kamera och fånga akten på film.
Fråga ett: Är det sant? Är hemporr Lindas hobby eller var det bara en bra historia hon drog till med efter att ha läst i Linn Heeds spalt att det existerar.
Fråga två, om ettan får svar ja, blir naturligtvis: VAR ÄR FILMERNA??? Allsköns skumma filmer från jordens alla hörn hamnar alltid på nätet förr, ibland senare.
Med tanke på antalet potentiella medskådespelare genom åren; bristen på respekt för henne själv som hon triggar och nu till sist den nya karriären som borde rasera de sista moraliska hindren innehavarna kanske hade, så är det ett mirakel de inte kommit ut om de finns.
Om Linda spelat in hemporrisar så vill jag se länkarna till snuska.nu NU!!
Lindasnusk innan hon blev Frankensteins moster.

Till sist; detta eventuella övande hemma gör ju faktiskt att det finns att reell chans att hon lyckas denna gång.
2007-05-25, 16:27
Bannlyst
Citat:

Efter att ha sett blogginlägget som lindas "nära"väninna(som någon vänlig själ la in)Slaskroths kommentarer,så undrar jag vilken insiderinformation slaskrotan sitter på!
Att frillan skulle lida av glutenintolerans är för mig en helt ny uppgift!
När blev Linda det?
(Med tanke på att ALLT som drabbar Linda blir rubriker i tidnningarna!)
Eller är det ett annat ord för "anorexi"i slaskrothans värld?

"Linda ska inte spela in porr!?
Hon har skrivit kontrakt,ja,men porr,nono!" Enligt frk.Slaskroth!

Aha,,,,kan det vara så att det är frågan om ett bedrägligt beteende från frillans sida?
Ett scenario som hon kläckt med hjälp av sin "nära"väninna Slaskroth?

Jag är lite förvånad att Slaskroth håller igen på kraftuttrycken, men det kommer nog mer. Hon har liksom en historia när det gäller att vända sig mot sina forna partikamrater..
2007-05-25, 16:53
Medlem
MunchenCallings avatar
Nej, jag har inte fått något svar ännu. Så fort jag får ett så postar jag det här.

--------------

Jag tycker hennes ersättning låter orimligt och det är en del luckor.

Sedan när betalar företag lönerna per årsbasis istället per månadsbasis?
Tveksamt att de sätter in en miljon utan att hon presterat något (iofs har de fått massvis med gratisreklam bara genom att skriva kontraktet med henne. Sådana löpsedlar hade nog kostat många miljoner om man hade gått den traditionella vägen)
Ska hon inte betala inkomstskatt, värnskatt osv?
2007-05-25, 16:54
Medlem
Citat:
Och sextips...gissa på vad?
http://www.expressen.se/1.78986

Hahahaha... Den här har jag inte läst tidigare! Jag undrade förut om polisen inte hade hittat något på de datorer som de beslagtog när de haffade Fadde. Snart kanske polisen läcker ut något smaskigt klipp.
2007-05-25, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MunchenCalling
Nej, jag har inte fått något svar ännu. Så fort jag får ett så postar jag det här.

--------------

Jag tycker hennes ersättning låter orimligt och det är en del luckor.

Sedan när betalar företag lönerna per årsbasis istället per månadsbasis?
Tveksamt att de sätter in en miljon utan att hon presterat något (iofs har de fått massvis med gratisreklam bara genom att skriva kontraktet med henne. Sådana löpsedlar hade nog kostat många miljoner om man hade gått den traditionella vägen)
Ska hon inte betala inkomstskatt, värnskatt osv?

jag har funderat lite på det där med lönen.. och varför big brother spanien har nämnts i artiklarna.. kan det inte vara så att private fixar så linda får vara med i big brother, och det står i deras kontrakt med henne att _om_ hon vinner får hon den miljonen som står på spel. och att hon under tiden hon är med i den ska göra en linda rosing? (dvs knulla rundor).

jag tycker det är mkt pengar ändå, jag menar, tjänar en helt oerfaren porris dessa pengar?
2007-05-25, 17:39
Medlem
Miljonären.s avatar
har skrivit det förut, men jag tror det handlar om 1 miljon under 4 år, dvs 250 000:- per år.....
2007-05-25, 17:55
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frökanonen
Hur är detta förfall möjligt??

http://bb03.bigbrother.se/contestants/galleryfiles/galleryfile___0304-linda-skratt-400x300.jpg

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.687752!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

Bild 1 en naturlig flicksnärta med glimten i ögat, bild 2 Frankensteins monster

Första bilden 2003, andra 2006. Hon har inte mått bra.
2007-05-25, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
har skrivit det förut, men jag tror det handlar om 1 miljon under 4 år, dvs 250 000:- per år.....
Eftersom det var jag som först var fel ute och skrev det, så vet jag,
(efter att ha blivit rättad,)
att det som stått i tidningarna handlar om en miljon PER år... alltså fyra miljoner för fyra år.
Fast det hela är nog som många sagt hittills, ett luftslott.

Kanske tänker Linda att om hon VINNER BB-Spanien får hon en mille?
2007-05-25, 19:00
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Tradera säljer Lindas autograf:

http://www.tradera.com/Omtalade_Linda_Rosing_fran_Big_Brother-auktion-43828479

Skynda och fynda! Snart blir hon en megastjärna!

Kors i taket! 30 spänn bjudet vem är den lycklige ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in