Hur går det i Outlaw?
Hänvisar till regel nr 5
---
5. Vi önskar alla användare att kunna vara anonyma här. Därför är det inte tillåtet att publicera enskilda användares IP-nummer. Undantaget är ifall någon användare registrerat flera användarnamn, alternativt någon användare blivit avstängd.
Att avslöja att en enskild användare har registrerat flera användarnamn ska endast uppmärksammas vid missbruk. Publicering av IP-nummer ska enbart ske ifall användaren förnekar detta. Det kan finnas godtagbara orsaker att en användare har flera konton, så detta är acceptabelt så länge man inte missbrukar det. Endast vi missbruk ska detta avslöjas.
---
IP-nummret var borttaget från början men efter att jag fick påbackning från en av moderatorerna la jag tillbaka det. Jag tolkar att Fjärilsbalsam inte har givit mig en korrekt varning utan den skall tas bort samtidigt som han skall be om ursäkt för egenmäktigt förfarande.
Har handlat regelrätt då jag INTE brutit mot detta stycke "Att avslöja att en enskild användare har registrerat flera användarnamn ska endast uppmärksammas vid missbruk. Publicering av IP-nummer ska enbart ske ifall användaren förnekar detta."
Nux har förnekat att han är de flera olika användarna som han har loggat in som och det står inte uttryckligen att endast moderatorer har rätt att publicera IP-nummer.
Här förnekar han:
http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=516530&postcount=8
Solklart att jag INTE brutit mot reglerna, väntar på din offentliga ursäkt Fjärilsbalsam.
Kommer inte kunna svara så ofta då jag är mitt under en flytt.