2009-03-05, 22:20
Medlem
Nefcairions avatar
jag tror ja lägger ribban på högst 10000 kr, de är jag villig att ge för ett par biljetter!
Citera
2009-03-05, 22:23
Medlem
Noetlovskijs avatar
Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD! Snälla DVD!

Snälla?

Dumt som fan, rent ekonomiskt, om de inte släpper ut detta på något vis - pay per view eller vad som helst.
Citera
2009-03-05, 22:26
Medlem
franknfurthers avatar
jag hade åkt även om de gått på 7000. det här har jag väntat på i hela mitt liv.
Citera
2009-03-05, 22:35
Medlem
tOPOs avatar
Jag ska dit, kan tänka mig betala upp till 6-7000kr. Måste se honom åtminstone en gång under min livstid. Hoppas man kan köpa genom internet. Lär ju vara folk som köar veckor innan biljettsläppet.... kaotiskt minst sagt.

Nån som bor i London och ska köa? :P
Citera
2009-03-05, 22:54
Medlem
Biljetterna kommer att kosta mellan 50 och 75 pund.

Presskonferensen var för övrigt ett jävla skämt och jag har absolut inga förhoppningar inför konserterna.
Citera
2009-03-05, 23:10
Medlem
cupcakejacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Biljetterna kommer att kosta mellan 50 och 75 pund.

Presskonferensen var för övrigt ett jävla skämt och jag har absolut inga förhoppningar inför konserterna.

Äntligen någon som är lite realistisk.
Folk kommer säkert bli upprörda nu, men enligt mig är karln slut! Tyvärr, tror många kommer bli besvikna.
Som jag även sagt tidigare, tänk på att MYCKET kan hända fram tills juni när man talar om den mannen!
Citera
2009-03-05, 23:40
Medlem
Herrtrosas avatar
Jag har heller inga förväntningar på konserterna. Däremot har jag aldrig sett honom live och som det MJ-fan jag är så skulle jag kunna betala överpris för att bara se honom sitta på en pall och framföra sina låtar där 90% skulle vara playback. Trist? Japp! Jag vill ändå se honom en gång innan han lägger av med musiken.
Citera
2009-03-06, 00:12
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakejack
Äntligen någon som är lite realistisk.
Folk kommer säkert bli upprörda nu, men enligt mig är karln slut! Tyvärr, tror många kommer bli besvikna.
Som jag även sagt tidigare, tänk på att MYCKET kan hända fram tills juni när man talar om den mannen!
+1

Jag tror också att Wacko-Jacko är slut tyvärr. Han var dock riktigt grym medan det varade.

OT: är det inte han som äger typ alla Beatles låtar?
Citera
2009-03-06, 00:18
Medlem
Herrtrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
+1

Jag tror också att Wacko-Jacko är slut tyvärr. Han var dock riktigt grym medan det varade.

Vet inte om han gör det längre då det har varit prat om att han skulle ha varit tvungen att sälja dessa pga brist på pengar. Är detta dock bara ett rykte utan någon som helst sanning så är svaret ja på den frågan Vet inte om det är alla däremot.
Citera
2009-03-06, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta

Han äger 50% av Sony/ATV-katalogen som bl.a. innehåller majoriteten av Beatles musik. Han ägde 100% innan men sålde hälften i mitten av 90-talet för att få in pengar.
Citera
2009-03-06, 01:54
Medlem
Schnauzers avatar
Nu vet jag att jag svävar iväg från ämnet, men har Michael Jackson ägt rättigheter till Beatles låtar och sålt dom pga pengabrist? Menar vi samma kille? Hur fan kan han ha ont om lovor?
Citera
2009-03-06, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Nu vet jag att jag svävar iväg från ämnet, men har Michael Jackson ägt rättigheter till Beatles låtar och sålt dom pga pengabrist? Menar vi samma kille? Hur fan kan han ha ont om lovor?

Det finns en tråd om honom i skvallerforumet där din fråga passar bättre.
Men för att ta det kort:
Han har spenderat otroliga summor på skräp och inte jobbat tillräckligt hårt. Kolla på Living With Michael Jackson så får du ett par exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in