2009-03-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adampoo
Att röka 'gåsar' är ju oerhört fult men nu hör ju det inte hit. Klart man kan ta reda på om det varit olagligt puff i fimpen så länge den inte blöttnat sönder; lukta, skära upp, studera så lär det inte va så svårt eller i värsta fall tända och ta ett blåss, känner ju DIREKT. Själv så skulle jag vänta på mer tecken innan jag tog upp det med päronen då det som sagt kan vara lillebrors polare, din polare eller vem som helst egentligen.. spännande tråd faktiskt

Jo klart man kan ta en puff eller lukta men vad jag tror så kommer ingen här kunna se det på en bild om det inte är ett par dussin pixlar och inzoomat på tobaken :P
2009-03-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Nu har det gått en timme sedan jag hittade en rökt gås på altanen och vet inte vad jag ska göra. I mitt hus bor bara päronen som är hårt antidrog samt min lillebror på 12 år... ingen av dem kan väl röka gås för fan... och jag själv är det inte.

Söker lite tips och råd, vad fan ska jag ta mig till? Jag har inte berättat för någon ännu och jag är med 100% säkerhet säker på att det är en gås.

Någon som varit med om något liknande knarkdrama?

Inte omöjligt att de e din brorsa dom yngre röker fan mycket nu för tiden, jag var 12 när jag var i kontakt me zutten för första gången själv.
2009-03-03, 16:42
Medlem
mjölpåses avatar
intressant.

glömt inte att berätta hur det gick med snacket med brorsan/päronen!
2009-03-03, 17:47
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Tänkte svara på detta tidigare men glömde bort... vad fan menar du liksom... elefant? Vad är du för en pajas?

Ska jag ta en bild av gåsen och lägga upp förresten?

Han syftar nog på ditt GÅS GÅS GÅS som du nu har skrivit 10 gånger.
2009-03-03, 17:58
Medlem
Puffarns avatar
Citat:
Nu har det gått en timme sedan jag hittade en rökt gås på altanen och vet inte vad jag ska göra. I mitt hus bor bara päronen som är hårt antidrog samt min lillebror på 12 år... ingen av dem kan väl röka gås för fan... och jag själv är det inte.

Söker lite tips och råd, vad fan ska jag ta mig till? Jag har inte berättat för någon ännu och jag är med 100% säkerhet säker på att det är en gås.

Någon som varit med om något liknande knarkdrama?

Förstår inte varför du ska göra något?
Någon speciell orsak till det?
Så länge du vet att det inte är din 12åriga brorsa så är det väl coolt. Ringer du soc om morsan öppnar en vinare en måndagkväll menar jag?

Puff
2009-03-03, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Puffarn
Förstår inte varför du ska göra något?
Någon speciell orsak till det?
Så länge du vet att det inte är din 12åriga brorsa så är det väl coolt. Ringer du soc om morsan öppnar en vinare en måndagkväll menar jag?

Puff

Snarare så att han vill veta vem det är .... kan ju vem som helst lista ut....
Om det e morsan och farsan är det ju lugnt men brorsan??

Jag skulle nog skällt på brorsan om han hade varit så tidig med tobak/alkohol/diverse droger.
2009-03-03, 18:07
Medlem
justsome1s avatar
antar att det bara vara roachen som var kvar bara..? Hur var den formad, s-formad eller var den ful/snygg tjock/smal?
En bild kanske vore lämpligt..?

Om det var din bror som meckat den så lär han ju knappast vara särskligt bra på att rulla ink roachen :P
Luktar den braj? kanske bara din bror som rökt typ oboy eller något i den annars :P

Liknar roach sådana du brukar rulla?
2009-03-03, 19:12
Medlem
marcus90_kungs avatar
Jag vill bara säga att det är ju lätt att se om det är en äkta roach eller ej trots att det inte är något meck kvar. Och jag är tveksam till att TS skulle säga att han är 100% säker om det inte var säkert.
2009-03-03, 19:24
Medlem
SunshineBlinds avatar
Kan ju varit nån stoner som gick och satte sig på altanen? Den är ju i markhöjd Kanske nån slängde in den där?
2009-03-03, 19:26
Medlem
GregPuciatos avatar
Jag röstar på att TS fick en psykos och glömde bort att det var han som rökt den
2009-03-03, 19:34
Medlem
Qracks avatar
Om det är farsan eller morsan så är det ju "coolt". Tycker inte du ska göra nått specielt åt det! Men är det din 12-åriga bror så skulle nog en utskällning vara ganska bra !
2009-03-03, 19:36
Medlem
d,rävens avatar
Tror också att att någon förbipasserande har kastat den om det nu är möjligt.
Och snacka med brorsan först för fan, om du nu ska snacka med någon! Lite töntigt att leka dektektiv annars (eller "gestapo" som du själv uttryckt det).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in