2003-09-24, 21:55
Bannlyst
Om ni nu håller den heliga PUL så högt är ett gott råd att inte försöka "hänga ut" nuxvomicas verkliga eller förmodade identitet som "hämnd" för att jag som hans ombud påtalar lögnerna och "reglernas" olika tolkning visavi olika medlemmar. Detta kommer att resultera i omedelbar polisanmälan och irl-uppspårande av personerna ifråga. Inte så svårt att hitta en ny lärarstuderande i Borås, särskilt som jag tog födelsedatum innan den modige Gerra ändrade det. Jag vet inte om Laura har sugit så mycket juris professor-kuk så att hon är immun för "rättvisan", men nuxvomica har bilderna och flera andra fakta. Fö hade Laura själv lagt ut en bild, så PUL gällde naturligtvis inte. Den kommer dock att gälla i detta fall. Jag hoppas att FB får stänga för gott då det ändå inte fyller något syfte längre. Nuxvomica är gärna behjälplig i ärendet.
2003-09-24, 21:59
Medlem
Killroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Torrance
Om ni nu håller den heliga PUL så högt är ett gott råd att inte försöka "hänga ut" nuxvomicas verkliga eller förmodade identitet som "hämnd" för att jag som hans ombud påtalar lögnerna och "reglernas" olika tolkning visavi olika medlemmar. Detta kommer att resultera i omedelbar polisanmälan och irl-uppspårande av personerna ifråga. Inte så svårt att hitta en ny lärarstuderande i Borås, särskilt som jag tog födelsedatum innan den modige Gerra ändrade det. Jag vet inte om Laura har sugit så mycket juris professor-kuk så att hon är immun för "rättvisan", men nuxvomica har bilderna och flera andra fakta. Fö hade Laura själv lagt ut en bild, så PUL gällde naturligtvis inte. Den kommer dock att gälla i detta fall. Jag hoppas att FB får stänga för gott då det ändå inte fyller något syfte längre. Nuxvomica är gärna behjälplig i ärendet.

Har någon av dom påstått att dom ska "hänga ut" dig?
2003-09-24, 22:01
Medlem
Mihailovics avatar
Den ende här som behöver polisanmälas är du för olaga hot och för
förtal. Men oroa dig inte...vem fan orkar bry sig.

Vem fan är intresserad vem du är?....ingen...ingen...
Det är ditt egna livstidsstraff som du bara kan bli benådad från om du
söker bot och bättring.
2003-09-24, 22:02
Bannlyst
Gerra!

Citat:
Ursprungligen postat av Killroy
Har någon av dom påstått att dom ska "hänga ut" dig?
Han påstår att han vet Nux identitet, och det är möjligen sant. Han är dock inte smart nog att få fram den själv men någon har förstås hjälpt honom. Konstigt att han som är så modig ändrade sitt eget födelsedatum i profilen 2 ggr.
Men det är ihågkommet. Snuten kan hursomhelst spåra hans IP. Bäst för honom att han fattar det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in