2011-01-11, 14:55
Medlem
Thadiuss avatar
Detta har sagts innan, men hemskt va det är fullt på gymmet av Nyårslöftare. Och löpbanden verkar omåttligt populära så man får knappt tillgång till dem längre. Inte att jag missunnar folk som avgett ett seriöst Nyårslöfte, men man blir lite less när man vet att 80-90% av dem kommer falla bort om några veckor.
2011-01-11, 14:59
Medlem
Folk i gymmet som har antingen jackor, någon huvudbonad eller båda och. Vuxna discogymmare, har två st, ca 30 år. på mitt gym som tränar tillsammans. Pratar hela tiden och kör enbart biceps & bröst. Dessutom kör en av dem en ful bmw, i vilken han pumpar musik på onödigt hög volym och låter stereon stå på medan han ska lägga pengar i parkeringsautomaten.
2011-01-11, 17:50
Medlem
Slackoffs avatar
Nästa gång jag ser en idiot köra ett super super set som innebär att man står i cablecrossen och kör bicepscurl med fucking hantlar så ska jag försöka uppbåda lite helig roidrage istället för att bli suicidal och matt.
2011-01-11, 18:28
Medlem
Är ett par albaner på mitt gym som är fruktansvärt klena men låter som ett jävla zoo. Ska alltid göra våldsamma ryck, pusta och stöna som fan och givetvis klonka ihop hantlarna vid hantelpress så det låter som 3:e världskriget. Givetvis ska vikterna släppas från maxhöjd utan att man plockar undan dem sen heller. Ovanpå allt detta så brukar de ockupera bänkpressen till att bara ligga/sitta på och snacka skit, dvs ingen träning ö.h.t.
Att de sen går och spänner sig i speglarna när de tar 12,5 kilo i hantelpress, 7 kilo i bicepscurl och typ 40 kilo i bänkpress är bara skrattretande. Sen luktar de som fan också.
2011-01-11, 18:38
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Har två män i 25årsåldern som verkar tycka att det är fullt normalt beteende att använda träningsbänkar som deras privata plats att ha deras mobiler, vattenflaskor och tröjor på samtidigt som de är någon helt annanstans och tränar. Varför envisas vissa med att släpa med sig mobilen in på gymmet?

Sedan förstår jag inte vissa ljushuvuden som ska ha klämmor som håller fast vikterna på stången när de använder smithen. Tror de verkligen att vikterna kan ramla av på en smith?
2011-01-11, 19:31
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Har två män i 25årsåldern som verkar tycka att det är fullt normalt beteende att använda träningsbänkar som deras privata plats att ha deras mobiler, vattenflaskor och tröjor på samtidigt som de är någon helt annanstans och tränar. Varför envisas vissa med att släpa med sig mobilen in på gymmet?

Sedan förstår jag inte vissa ljushuvuden som ska ha klämmor som håller fast vikterna på stången när de använder smithen. Tror de verkligen att vikterna kan ramla av på en smith?

Det kan ju bli jordbävning!
2011-01-11, 19:32
Medlem
64550.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnolainen
Folk som stirrar på en när man tränar, känns så jävla psykande.
Samma, hatar verkligen det. Sen är jag inte så stark heller så det känns som dom står och tänker "Haha fyfan vad svag snubben är" haha!
2011-01-11, 19:45
Medlem
Zalkmans avatar
Citat:
Varför envisas vissa med att släpa med sig mobilen in på gymmet

Jag brukar ha med mig min mobil när jag tränar eftersom jag skriver upp vad jag kör i den. Använder den även när jag ibland kör "chins-intervaller", skulle vara betydligt jobbigare att springa runt för att titta på klockan och sedan springa tillbaka och köra x antal gången. Man skulle kanske kunna räkna men vafan...
2011-01-11, 20:08
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Det kan ju bli jordbävning!

Citat:
Ursprungligen postat av Zalkman
Jag brukar ha med mig min mobil när jag tränar eftersom jag skriver upp vad jag kör i den. Använder den även när jag ibland kör "chins-intervaller", skulle vara betydligt jobbigare att springa runt för att titta på klockan och sedan springa tillbaka och köra x antal gången. Man skulle kanske kunna räkna men vafan...

I såna lägen förstår jag varför man har med sig mobilen, men inte de som tar med sig mobilen för att sen låta den ligga bredvid vattenflaskan och en tröja på en bänk de ändå inte använder.
2011-01-11, 20:11
Medlem
Aktieklipparns avatar
Bögbyxor
2011-01-11, 20:16
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:

I såna lägen förstår jag varför man har med sig mobilen, men inte de som tar med sig mobilen för att sen låta den ligga bredvid vattenflaskan och en tröja på en bänk de ändå inte använder.

jag tar med mobilen in i gymmet ibland, detta för att jag är lite närsynt och inte ser klockan så bra på väggen om jag är i andra änden av rummet, vill inte ha glasögonen på mig när jag gymmar så då blir det lösningen.

Kan även tänka mig en miljon andra anledningar till att man har mobilen med sig, endel människor har ju ansvar för olika saker som gör det viktigt att de går att nå.
2011-01-11, 20:16
Medlem
Ålens avatar
Citat:

Jag skiter själv i om folk har mobiler på gymmet. Man vet aldrig anledning, de kan ju ha jour eller liknande, eller passar på ett jobb. Men idag var det en kille på gymmet som pratade högt i mobilen hur mycket han skulle få knulla i helgen så alla hörde det. Vissa har tourettes, frivilligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in