2009-02-23, 08:34
Bannlyst
Ja dumma svenskar har importerar packet, Så ni förtjänar varandra. Muslimer är äckel
Citera
2009-02-23, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
En muslims största dröm borde väl vara att få bo med andra muslimer i ett muslimskt land. Varför måste de förstöra Sverige och förvandla det till ännu ett fattigt och misslyckat arabland?

Har du inte fattat det än så måste du vara helt idiot. Islams mål är att ta äver världen och döda de otrogna, dvs oss andra
Citera
2009-02-23, 09:43
Bannlyst
Islam är Sveriges framtid. Om inte SD får 51% av rösterna. Om de får 15% av rösterna som nydemokrati fick så kan de inte stoppa invandringen.
Citera
2009-02-23, 12:14
Medlem
Lantbruks avatar
Detta ska givetvis motverkas, men då är det helt upp till oss, oss som inte längre är påverkade att indoktrineringen.

I skolan, som jag minns det, så var i princip varenda jävel likgiltig inför en sådan här utveckling, vissa, och även jag, tyckte det var lite spännande och exotiskt med islam, och dum och naiv som man var åsidosatte man värdet av arv och blod.

Mvh
Citera
2009-02-23, 13:02
Medlem
Erk Swedes avatar
Islam är döende

Citat:
Ursprungligen postat av Scarface321
Islam är Sveriges framtid. Om inte SD får 51% av rösterna. Om de får 15% av rösterna som nydemokrati fick så kan de inte stoppa invandringen.

Inse att Islam är döende!!.
Finns inte en chans att islam överlever den västerländska kulturen.
Och det har de värsta idioterna insett,varvid man tar till grövre och grövre våld.
Islam kommer definitivt att vara problematisk de närmaste 20 åren,men sedan kommer att coca cola kulturen att segra.
Citera
2009-02-23, 16:04
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Han har antagligen helt rätt. Alla svenskar kommer att få pröva på islam inom en inte allt för avlägsen framtid, med eller mot sin egen vilja.

Dom är välkommna att försöka "konvertera" mig. Och NEJ, jag kommer inte ge efter för hot och eventuella våldsamheter. TIll skillnad från Svensson kissar jag inte i byxan när jag ser en arab eller neger.

Ärligt talat så har Muslimerna kraftig övertro till hur mycket makt dom har i Sverige. Att försöka packa på oss Islam skulle vara det värsta misstaget dom kunde göra. Vi har varit sekulariserade så länge att gensvaret skulle bli extremt negativt om dom försökte.

Ja dom kan förmodligen locka till sig en hel del Svenska män friviligt men Islam som stadsreligion i Sverige är löjeväckande.
Det är nästan så jag önskar att Islamisterna försöker så alla garderobs rasister där ute i stugorna tillslut får nog och vi kan börja föra en riktig invandrings politik.
Citera
2009-02-23, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
Den starkaste ökningen av islamiska inriktningar är de mer fanatiska spåren. Wahabismen (Saudiarabien) är en av dessa. Med oljekapital i botten så bygger man moskéer och utbildar imamer enligt deras lära. Hade den starkast växande gruppen muslimer varit en mer sekulär/moderat islam så hade man inte behövt reagera så starkt. Muhammed Omar är en fanatiker som knappast bör tala om Sverige och svenska traditioner i samma andetag som sin form av islam!

Väldigt få verkar fatta distinktionen häremellan. Det blir dock farligt när dessa är politiker. Svenska moskébyggen sponsras av saudiska pengar och motprestationen blir att imamerna får ta sin utbildning i Saudiarabiens läror. Helt oförenligt med svenska värderingar hur slött man än definierar dessa. Jag är varken islamofob eller av den åsikten att en muslim inte kan leva efter svenska förhållningsregler. Men en wahhabist, salafist eller liknande har absolut ingen plats i det svenska systemet i min mening. Och Muhammed Omar ska fan inte sitta som oskyldig krönikör i en svenska dagstidning helt okritiskt.

Igen, menar jag att det finns distinktioner mellan muslimer. En normalt funtad moderat muslim kan absolut föra med sig positiva saker. De svarta amerikaner som konverterade till en mer moderat islam började ta hand om sin familj, sluta dricka/knarka/spela bort pengarna, började bilda sig och arbeta.

Men det betyder alltså inte någonstans att man därmed ska acceptera fanatiker och extremister!

Som att jämföra en genomsnittlig svensk kristen med en katolsk abortkliniksbombare. "Alla ska med" på detta leder alltså inte till något vettigt.

Ungefär som de på SVT resonerade att alla tjejerna på halal-tv ska bära slöja, för skulle en tjej inte bära slöja skulle de andra 2 ses som mer förtryckta? (debatt i sista halal-tv)

Men om det är så bra med islam så kan man väl vara öppen om det som är förbjudet, varför det är förbjudet och varför kvinnor måste?

I stället har SVT catwalk ala tyra banks och americas next top model... fast med slöja

Senast redigerad av Argorn 2009-02-23 kl. 16:27.
Citera
2009-02-23, 17:06
Medlem
Imirons avatar
Det känns faktiskt förjävligt att man inte kan lita på sitt eget land. Jag ser det inte längre som en omöjlighet att vi inom 30år har specifika lagar för muslimer...

Den dagen flyttar i alla fall jag till Israel. Där kommer man inte falla tillbaka till medeltiden.
Citera
2009-03-09, 19:46
Medlem
johaneses avatar
Islam Inte Framtid

Håller med Erk Swede ovanför. Den Europeiska livsstilen och
utvecklingssträvandet kommer att motverka uppkomsten av
nya troende. Ett tag framöver blir det spänt, men om fyra
fem generationer kommer islam vara lika aktuellt som Livets
Ord i Sverige. Alltså, innehållandes några tusental individer.
Citera
2009-03-09, 19:49
Bannlyst
fy fan
Citera
2009-03-09, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
Hur i helvete låter man en fanatisk totalitär islamistfanatiker få skriva krönikor i Skånskan?! Han är ju inte riktigt frisk!

Hans utläggning är imbecil för det första, och i kombination med hans åsikter så blir man ju islamofob tills man klickar bort skiten igen.

Kan det inte vara så att Skånskan faktiskt vill visa svensken hur jävla illa det är ställt; vilket hot vi faktiskt står inför. Även journalister måste ju fatta att en dylik debattartikel väcker mkt starka känslor inom det SVENSKA folket och att den snarare stjälper än hjälper den totalitära politiska ideologin islam. Det måste ju snart gå upp för folk att vi håller på att vrida klockorna tillbaka till innan Upplysningen och det vill inte säga lite.
Citera
2009-03-09, 20:51
Medlem
Grottgretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Dom är välkommna att försöka "konvertera" mig. Och NEJ, jag kommer inte ge efter för hot och eventuella våldsamheter. TIll skillnad från Svensson kissar jag inte i byxan när jag ser en arab eller neger.

Ärligt talat så har Muslimerna kraftig övertro till hur mycket makt dom har i Sverige. Att försöka packa på oss Islam skulle vara det värsta misstaget dom kunde göra. Vi har varit sekulariserade så länge att gensvaret skulle bli extremt negativt om dom försökte.

Ja dom kan förmodligen locka till sig en hel del Svenska män friviligt men Islam som stadsreligion i Sverige är löjeväckande.
Det är nästan så jag önskar att Islamisterna försöker så alla garderobs rasister där ute i stugorna tillslut får nog och vi kan börja föra en riktig invandrings politik.

Du har nog missat att det är inte OSS de är ute efter att konvertera alt. tvångskonvertera, det är våra barn. Med dagligt förskönande av Islam från skola, media och staten så lär det inte ta lång tid innan de kommer hem med koranen i handen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in