Citat:
Ursprungligen postat av drgoodandsexy
Personligen sa vantar jag pa att M.Skillt ska komma med ett officiellt uttalande i fragan, eftersom jag har forstatt att han har tillstand fran hogre ort att gora sa..
Visst kan det ju vara sa att man inte vill uttala sig ifall det nu skulle vara sa att det ar ett oknamn uppfunnet av ZOG/rodinger, men va fan, SA hemskt ar det ju inte, herr Skillt visar ju dessutom med jamna mellanrum tecken pa att ha humor, nog tycker jag att vi ska kunna fa ett svar fran honom.
Kom igen nu, stilla allas var nyfikenhet, annars kan ju folk faktiskt borja associera er med The Madhatter fran Alice i underlandet pa riktigt, och eftersom detta ar en figur som ofta forknippas med hallucinogena droger sa skulle det ju inte se sa bra ut for framtiden om oforstaende, yngre, potentiella ariska krigare avfardar att aktivera sig i Rorelsen for att dom fatt for sig att ni skulle vara galningar som nyttjar sinnesforandrande substanser och lyssnar efter dolda budskap i The Doors latar uppsleade baklanges!
Skulle vara forbannat snorpligt om Kampen gick i stav pga en sadan petitess!
Droj icke med edert svar, den ariska rasens ofverlevnad KAN mycket val, teoretiskt, sta pa spel!!!
Jag har inte en aning om varför vi kallas just hattar, vilket både Mellanbror, McDonnel och 503 kan bekräfta, då jag frågat dem om de har någon aning om bakgrunden.
Men nog finns det värre saker att kallas än - hattarna.
/Micke