för en viss tid sen crashade min bärbara i ett hardware fel men lämnade allt annat intakt. nu när jag har köpt ny bärbar med 2 hårddiskar tänkte jag att jag skulle försöka lägga i den gamla och ta bort bilder och sånt viktigt som är sparat där MEN jag kommer inte åt nånting i stil med mina dokument eller så ALLS. hårdskivan är synlig som en enhet och när man öppnar den så finns ju allt där windows mappen och sånt men jag slipper inte in i typ users mappar. systemet var tidigare administratörslösenordsskyddat, kan man låsa upp sånt på nåt vis för att komma åt filerna???
jag du kan pröva att inte boota med den gamla disken, du skriver att du har plats för 2 diskenheter, lämna den nuvarande med systemet och ersätt den 2:a disken med din gamla som krashade, users-mappar brukar va krypterade och ha andra attribut, kommer du inte in i nån folder får du ändra åtkomsten, ändra alla rättigheter så att du kommer vidare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!