Tjohej!
Har en stor passion att filma och fota de tjejer som jag har sex med.
Igår så träffade jag en söt liten donna som är inne på bdsm linjen.
Som överenskommet iförde jag henne en ögonbindel, band fast henne och ordnade med hennes position. Idkade därefter oralsex och lekte med en klitorisvibrator på henne tills hon fick fontänorgasm. Jag filmade hela baletten.
Nu till mitt problem. Är en stor noob när det kommer till all form av redigering osv som man nu kan göra med både film och bild. Problemet är att kent var på i stort sett med full volym i bakgrunden. Så istället för hennes underbart härliga stön så hör jag istället nästan bara jocke bergs hesa emo stämma
Finns det någon möjlighet att en noob som mig på redigering på något sätt kan redigera, retuschera, radera musiken i filmklippet men behålla resten av ljudet?
Den är filmad med en panasonic digitalkamera. Fil typen är en MOV-fil (.MOV) som spelas upp i quicktime men jag kan även spela upp den i windows media player.
Är detta i fel avdelning så får gärna någon vänlig mod flytta den. Lägger inte upp film eller bilder av respekt för henne. Vill bara ha ett svar om detta går att lösa på ett smidigt sätt. Eller om det är kört.