• 1
  • 2
2009-02-21, 11:43
Medlem
Jimmysws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
posta en hijackthis logg så man ser vilka program körs

när du fick problemet skulle du direkt fokuserat på vad du nyss eller innan senaste omstarten hade ändrat/lagt till
Jag får posta en sån logg! Det är ganska oklart när problemet uppstådde då det är mest pixbox som är drabbat. Och den sidan besöker jag inte särsilkt ofta.

Här kommer loggen:
Citera
2009-02-21, 12:26
Medlem
927s avatar
det syns inget speciellt i loggen. det här är långsökt men du kan testa inaktivera alla tilllägg under vertyg -> hantera tillägg. sen startar du om webbläsaren. blir det ingen skillnad så kan du aktivera tilläggen igen.
kolla även att popup blockeraren är inaktiverad

ser du inga bilder alls när du går till den sidan eller är det när du börjar klicka på dom som det inte händer nåt?
kör du den senaste avast och är den uppdaterad, inte heller detta borde ha med saken att göra men man vet ju aldrig
Citera
2009-02-21, 12:50
Medlem
Jimmysws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
det syns inget speciellt i loggen. det här är långsökt men du kan testa inaktivera alla tilllägg under vertyg -> hantera tillägg. sen startar du om webbläsaren. blir det ingen skillnad så kan du aktivera tilläggen igen.
kolla även att popup blockeraren är inaktiverad

ser du inga bilder alls när du går till den sidan eller är det när du börjar klicka på dom som det inte händer nåt?
kör du den senaste avast och är den uppdaterad, inte heller detta borde ha med saken att göra men man vet ju aldrig
Det blev tyvärr inte bättre när jag inaktiverade. När jag går in på sidan så är det kryssrutor i bilderna. Ingen bild funderar förutom en stor på första sidan. Tänkte också att det kanske har något med avast att göra? Den updaterades i morse.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in