2009-02-19, 04:27
Medlem
Ung_Fascists avatar
Kom att tänka på detta då jag läste en tråd där jubelidioten till ts skriver dummare och dummare inlägg. (Tråden ifråga: https://www.flashback.org/showthread.php?t=852580). Blev trött på att leta efter just hans inlägg genom sidorna och funderade då ut den brilljanta planen som säkert många gnagt på.

Borde det inte vara bra/enkelt/skönt/bekvämt att kunna välja "Visa alla inlägg av denna användare i denna tråden"? Tycker jag iallafall!

Vilka är med mej?

MVH
En trött jävla fascist.
2009-02-19, 04:49
Medlem
Späks avatar
Guide:

1. Öppna önskad tråd
2. Leta upp aktuell skribent
3. Klicka på personens användarnamn (inte avataren)
4.Välj "Hitta alla inlägg av XXX i detta ämne"
5.Tacka Späk
6.Gå och lägg dig
7.Sluta upp med att slösa din tid på jubelidioter, varför ska du läsa deras inlägg för?
2009-02-19, 22:35
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung_Fascist
Kom att tänka på detta då jag läste en tråd där jubelidioten till ts skriver dummare och dummare inlägg. (Tråden ifråga: https://www.flashback.org/showthread.php?t=852580). Blev trött på att leta efter just hans inlägg genom sidorna och funderade då ut den brilljanta planen som säkert många gnagt på.

Borde det inte vara bra/enkelt/skönt/bekvämt att kunna välja "Visa alla inlägg av denna användare i denna tråden"? Tycker jag iallafall!

Vilka är med mej?

MVH
En trött jävla fascist.
Finns ju för fan redan en sådan funktion. Hur var det med dumma inlägg egentligen?
2009-02-20, 09:14
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung_Fascist

Vilka är med mej?

MVH
En trött jävla fascist.
Finns redan.

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in