Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-02-27, 02:03
Medlem
punkt 1 hjälper ej.

Problemet är att det inte går att avinstallera internet explorer. När jag går in under lägg till/ta bort program saknas den möjligheten på internet explorer. Alternativet att avinstallera det finns inte.
2009-02-27, 08:56
Medlem
927s avatar
möjligt att problemet försvinner om du installerar ie 8 rc (och avinstallerar den?) eller väntar på ie 8
2009-02-28, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
möjligt att problemet försvinner om du installerar ie 8 rc (och avinstallerar den?) eller väntar på ie 8

Det funkar inte heller. Varför går inte IE 7 att avinstallera?
2009-02-28, 17:27
Medlem
macka-pärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikktor
Det funkar inte heller. Varför går inte IE 7 att avinstallera?

Funkar det att avinstallera IE7 på följande vis?:
Tryck Windows+R, skriv %windir%\ie7\spuninst\spuninst.exe, tryck Enter.

Förresten, har du installerat SP3 efter att IE7 installerades? Då försvinner nämligen möjligheten att avinstallera IE7. Då är enda möjligheten att avinstallera SP3, avinstallera IE7, återinstallera SP3, återinstallera IE7. Oerhört frustrerande, men sant...
2009-09-08, 09:26
Medlem
Kan inte hitta favoriter

Jag har ett liknande problem, men det är självförvållat (hårt men sant). Jag buntade ihop ett antal foldrar på mitt användarkonto, bl a favoriter, filmer, hämtade filer etc till en ny folder som jag skapade. Jag kände att dessa foldrar bara låg där och de störde mitt öga . Jag klippte och klistrade in dom i min nya folder, men då fanns dom ändå kvar på orginalplatsen och den nya foldern. Jag raderade innehållet i den nya foldern, varpå informationen försvann från båda ställerna! Skit! Jag återställde allt från papperskorgen, och favoriterna ligger nu på mitt användarkonto, men de finns inte i IE. Jag har försökt att importera dom via "favoriter", men kopplingen infinner sig inte. Vad har jag gjort för fel?
Jag vet inte vilken IE version jag har. På egenskaper står det bara "Internet Explorer".
Snälla hjälp!!!
2009-09-08, 12:47
Medlem
kanulas avatar
Använd IE-tråden i support istället.

Låst!
/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto