2003-09-19, 01:28
Medlem
Dödens avatar
för bara nån vecka sen erbjöd ni anonymt internet. vad hände med det? försvann det eller är det bara jag som är inkompetent och inte kan hitta?
eller är det nån domstol som har varit framme?
Citera
2003-09-19, 01:36
Medlem
Raazs avatar
http://internet.flashback.se
länkat här till höger bland reklamen
Citera
2003-09-19, 02:10
Medlem
Dödens avatar
hur anonymt är det då egentligen? går det att spåra ip-numret ner till min adress?
Citera
2003-09-19, 12:46
Medlem
unix_cores avatar
Det går.

Om flashback gör det och/eller är villig att ge ut informationen till exempelvis polisen vet jag inte.
Citera
2003-09-19, 14:40
Medlem
Flashback skulle enbart lämna ut din ip adress om du bryter mot engelsk lagstiftning då forumet lyder under den lagen.
Citera
2003-09-19, 14:50
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black Ghost
Flashback skulle enbart lämna ut din ip adress om du bryter mot engelsk lagstiftning då forumet lyder under den lagen.
Vad har Forumet att göra med Internetuppkopplingen?
Internetuppkopplingen lyder under svensk lag sålänge dom inte upprättar en modempool i england!
Inte ens då vet jag om det skulle gå under engelsk lagstiftning om du gjorde något dumt!

Sålänge du inte bryter mot någon lag tror jag det är ok!
Sen kanske dom inte ger ut IP adresser till APB heller!
Men vemfan sitter på modem och filesharar ?
Citera
2003-09-19, 14:59
Medlem
LoAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Döden
hur anonymt är det då egentligen? går det att spåra ip-numret ner till min adress?

Med tanke på den nya präktiga inriktningen på Flashback har så skulle jag knappast lita på något om jag var du!!!
Citera
2003-09-19, 19:18
Medlem
Dödens avatar
undrar varför man skulle behöva anonymt internet om man inte ska göra något olagligt.. det verkar mycket dumt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in