2009-02-18, 10:29
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
De där sopprötterna har men viss erfarenhet av, ja!

Och anna är i samma kaliber som en annan anna. Hon skipper.
Barn eller mat....expert kallar de sig bägge. Och bägge är topp tunnor vrickade!

Haha, ja. Men det är lättare att se att Skipper är åt helvete. Hon försöker ge folk råd om hur man lever hälsosamt samtidigt som hon själv ser ut att vara tio år äldre än hon är.
Citera
2009-02-18, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
samtidigt som hon själv ser ut att vara tio år äldre än hon är.

Hon har levt hårt. Det var ett tv-program för kanske 20 år sedan om alkoholism och där medverkade ministern Mats Hellström, Svd:s kritiker Mats Gellerfelt, skådespelerskan Lena Nyman, konstnären Peter Dahl och Anna Wahlgren. Hon verkar ju också väldigt fyllefladdrig i ansiktsrörelsena.
Citera
2009-02-18, 18:09
Medlem
Maggiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars365
Vad jag för mitt liv inte förstår är varför socialdemokratin samt pressen hållit alla dessa scientologer om ryggen?
Gett dom utrymme och karriärer? Varför?
Dom är precis som Livets ord, bara mer knäppa! Och blir bara mycket rikare på sina medlemmar som dom hänsynslöst utnyttjar ekonomiskt!

Scientologerna bedriver även narkomanvård (Narconon) som borde polisanmälas, som minst borde den avskaffas, denna ineffektiva vård betalas med våra skattepengar, pengar som i stort sätt går rakt ner i fickan på scientologrörelsen.

Ja Narconon.. don´t get me started.... Det är flera av mina polare som antingen är döda eller brända i huvudet pga dom...
Citera
2009-02-18, 18:11
Medlem
Maggiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Haha, ja. Men det är lättare att se att Skipper är åt helvete. Hon försöker ge folk råd om hur man lever hälsosamt samtidigt som hon själv ser ut att vara tio år äldre än hon är.

Det jag tycker är mest skrämmande är att Anna W ger råd till förvirrade föräldrar. Hon härskar i sitt lilla forum och behandlar medlemmarna där som skit, för de dyrkar henne...
Citera
2009-02-22, 09:26
Medlem
Maggiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars365

Xenu, härskare över den Galaktiska Konfederationen, fraktade för 75 miljoner år sedan miljarder utomjordingar till Jorden och dödade dem i vulkaner med hjälp av vätebomber. Efter detta åkte deras odödliga själar, thetaner, upp i atmosfären och har därefter klamrat sig fast vid människorna som ett slags andliga parasiter (kroppsthetaner) och orsakat olika psykiska problem.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Scientologi

Alltså, jag skrattar ihjäl mig Att någon människa med någorlunda kritiskt tänkande kan gå på den där rappakaljan! Iofs så anser jag att KMR är lika illa som den rena scientologin. Att människor köper KMR´s resonemang är för mig fullständigt obegripligt!
Citera
2009-02-23, 19:34
Medlem
Den här tråden får inte försvinna.

AW-anhängarna på hennes forum är inte att leka med.
Eller, det är just vad de är.

Men det är en rätt obehaglig stämning. Ingen tar åt sig av fakta och ingen ifrågasätter AW och kopplingarna till scientologin.

Regga er och ger in och diskutera i den här tråden:

www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=18838
Citera
2009-02-23, 21:24
Medlem
Datasjons avatar
Var är scientologerna förresten? Dom brukar alltid dyka upp och leverera sina fraser när dom nämns på Flashback.
/Datasjön
Citera
2009-02-23, 22:18
Medlem
Maggiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunkorv
Den här tråden får inte försvinna.

AW-anhängarna på hennes forum är inte att leka med.
Eller, det är just vad de är.

Men det är en rätt obehaglig stämning. Ingen tar åt sig av fakta och ingen ifrågasätter AW och kopplingarna till scientologin.

Regga er och ger in och diskutera i den här tråden:

www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=18838

Jo, men man tröttnar på att banka huvudet i väggen miljoner gånger
Citera
2009-02-23, 22:19
Medlem
Maggiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datasjon
Var är scientologerna förresten? Dom brukar alltid dyka upp och leverera sina fraser när dom nämns på Flashback.
/Datasjön

Gör dem? Jag väntar med spänning
Citera
2009-02-23, 23:14
Medlem
lite OT att men finns det andra kända svenskar som är scientologer?
Citera
2009-02-24, 00:50
Medlem
Haha sjukt lustig tråd på AW-forumet...
HELT seriöst, hur långt upp i arslet på henne är hennes fanboys? Och dom anser sig inte vara en "sekt"...

kolla på hur dom pratar om henne i den tråden, som dom pratar om Amway i Amway-tråden på Företag. Samma blinda försvaran om dittan å dattan
Citera
2009-02-24, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Säga vad man vill om Wahlgrenskan, men i hennes barnaboken (lånad på bibblan) och avsnittet om hur man får småungar att sova, hjälpte mig en gång i tiden för drygt 30 år sedan, när jag hade det tufft ett tag med en av mina ungar.

Var det "det afrikanska plastpåse-tricket"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in