2009-02-17, 15:37
Medlem
har problem med att min dators webbläsare slutar funka efter att man besökt X antal webbsidor, händer minst 5-6 gånger på en normal dag om inte mer.. spelar ingen roll om man startat om webbläsaren eller inte inget funkar, den laddar inte, har både internet explorer och mozilla firefox. när dom slutat funka kan man inte starta om firefox, datorn säger att processen redan körs och försöker man avsluta via aktivitetshanteraren så går det inte att avsluta processen.
när jag ska starta om datorn går detta varken att göra via startmenyn eller ctrl alt delete...måste stänga av på strömbrytar knappen.

har Windows vista home professional, en HP pavilion dv5 1214, 4gb ram virusprogrammet nod32 (dock inte automatiskt aktiverat då jag trodde det var detta som ställde till det) zonealarm brandvägg, både explorer och firefox webbläsare. har ganska nyss införskaffat datorn så det skulle ju vara kul om den fungerade ordentligt

någon som har en aning om vad som kan tänkas vara fel..

tacksam för svar då jag inte är särskilt duktig på sånt här

/Pernilla
Citera
2009-02-18, 19:19
Medlem
inga förslag vad jag kan göra åt skiten, har scannat med div. spyware och virus program men inte hittat nåt infekterat... =/

buuuhhuuu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in