2009-03-16, 03:53
Medlem
sidyss avatar
Varför i helvette lanserar SM en generalsort i norge som inte går ut i sverige?

jag blir fan förbannad, hadde velat pröva den här snusen.
Citera
2009-03-16, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sidys

Håller med! Förstår verkligen inte hur dom tänkte där... snuset är ju för i helvete Sveriges uppfinning! Klart en ny produkt borde lanseras till Sverige först då!
Citera
2009-03-16, 17:20
Medlem
PacmanSwes avatar
skruf stark då? Hur starka är dom, ser dom lite överallt och tycker även att man kände att dom var starkare när jag fick en av en polare.
Citera
2009-03-16, 21:28
Medlem
Citat:

Den kommer säkert till Sverige så småningom.. smaken påminner lite om onyxsnuset faktiskt, jäkligt fina.
Citera
2009-03-17, 14:31
Medlem
sidyss avatar
Skruf stark, jag vet inte. Skruf gillar jag inte så där supermycket. det käns lite som ett lågbugetmärke, finns bra budget snus ochså men skruf smakar lite plastigt eller hur jag ska uttrycka det.

Okej, Onyx gillar jag ju att lägga in ibland, (premiumsnus + starkt) general extra stark låter så himmla fint. får inte affärerna köpa in dosorna eller vad fan är det frågan om?

Det finns inte någon turrekiosk i stockholm där man kan köpa en dosa bara för att prova? om den så har norskt pris.
Citera
2009-03-17, 14:34
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
skruf stark då? Hur starka är dom, ser dom lite överallt och tycker även att man kände att dom var starkare när jag fick en av en polare.
Jag vet inte hur starka dom är, men visst inheåller dom mer nikotin än vanliga märken. minns att jag alltid blev snurrig när en polare bjöd mig på sånna förut (det var när jag hobbysnusade lite sporadiskt )

Förut fanns ju nick & jonny, har för mig att skruf stark och N&J var ungefär lika starka.
Citera
2009-03-18, 13:37
Medlem
Qwakes avatar
Citat:

För att norrmän vill ha starkt snus medan svenskar vill ha smak
Om man generaliserar svenska folket...
Citera
2009-03-20, 00:43
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwake
För att norrmän vill ha starkt snus medan svenskar vill ha smak
Om man generaliserar svenska folket...
Ok, lite hårddraget men visst tror jag på det. vi har ju andra starka snussorter här i sverige så en viss efterfrågan borde det ju finnas.

Skulle dock vilja pröva det, finns den på import hos någon turk i stockholmsområdet?
Citera
2009-03-20, 06:19
Medlem
Qwakes avatar
Citat:
Ok, lite hårddraget men visst tror jag på det. vi har ju andra starka snussorter här i sverige så en viss efterfrågan borde det ju finnas.

Skulle dock vilja pröva det, finns den på import hos någon turk i stockholmsområdet?

Det är väll bara att fråga runt, har löst tidigare om folk som frågat om affärer tex. kunnat beställa in lung cut snus som är ganska ovanligt i sverige och det har funkat så det är bara ut och leta
Citera
2009-03-20, 22:23
Medlem
ja här luktar det minderårig, själv tänder jag på lampor
Citera
2009-05-04, 19:44
Medlem
Starkodders avatar
Är det någon som vet om det finns att få tag på i Linköping? Just nu sitter jag med en dosa, men den köpte en kompis till mig i Kisa. Ekstra sterk finns också att köpa i Åtvid, vet jag.

Jag fick min första nickokick på länge när jag tog en på morgonen, dagen efter jag fått dosan.
Citera
2009-05-04, 22:48
Medlem
General i götets avatar
Usch, uppskattade verkligen inte denna, även om jag, som är en General älskare gillar i princip alla de andra, så ogillar jag denna starkt, smakade förfärligt mycket hallon och sötsaker. Fyfasen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in