Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-02-15, 20:57
Medlem
Adidass avatar
Tja. Ursakta hur det ser ut, sitter pa en utlandsk dator. Hur som helst sa ar det sa att jag kopt en laptop och i paketet fanns ingen CD-Key till Microsoft Word. Jag undrar om det gar att fa tag pa sana? Tack sa mycket
Citera
2009-02-15, 21:01
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Tja. Ursakta hur det ser ut, sitter pa en utlandsk dator. Hur som helst sa ar det sa att jag kopt en laptop och i paketet fanns ingen CD-Key till Microsoft Word. Jag undrar om det gar att fa tag pa sana? Tack sa mycket
Ehh, gå tillbaka till butiken du köpte i och säg hur det ligger till?
Citera
2009-02-15, 21:07
Medlem
cammos avatar
Citat:

Tror knappast Word följer med datorn, troligen är det bara en testversion installerad.
Citera
2009-02-15, 21:08
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Tror knappast Word följer med datorn, troligen är det bara en testversion installerad.

Datorn var ett "skylt-ex" dvs stog ute i butiken, sa word ar installerat, den fragar efter en 25-siffrig Key nar man ska starta programmet.
Citera
2009-02-15, 21:11
Medlem
cammos avatar
Citat:
Datorn var ett "skylt-ex" dvs stog ute i butiken, sa word ar installerat, den fragar efter en 25-siffrig Key nar man ska starta programmet.

Bara för att det är installerat så innebär det inte att det ingår i köpet.
Citera
2009-02-15, 21:11
Medlem
dobbelinas avatar
Vilken version är det?
Citera
2009-02-17, 13:11
Medlem
thezushs avatar
http://www.serials.ws
http://www.serialz.to
Citera
2009-02-17, 13:13
Medlem
kimdah2002s avatar
Det brukar finnas en 60 dagars try-version på förinstallerade Lenovo det kanske är en sådan ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in