Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-14, 14:12
Medlem
Sitter med logitechs Cordless Desktop Pro och Cordless MouseMan Wheel och vill gärna nyttja snabbvals knapparna på keyboard'et, dock verkar inte Vista stödja iTouch.

Finns det nån som helst annat sätt att få igång snabbknapparna?
Lustigt nog svarar Spotify på play/paus/FFW etc. Men inte winamp och volymknapparna är även de ur funktion. Någon som känner till något?
Citera
2009-02-14, 14:38
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridiql
Sitter med logitechs Cordless Desktop Pro och Cordless MouseMan Wheel och vill gärna nyttja snabbvals knapparna på keyboard'et, dock verkar inte Vista stödja iTouch.

Finns det nån som helst annat sätt att få igång snabbknapparna?
Lustigt nog svarar Spotify på play/paus/FFW etc. Men inte winamp och volymknapparna är även de ur funktion. Någon som känner till något?

I winamp så behöver du nog ställa in hotkeys som finns under preferences.

Och det andra problemet kan du nog lösa genom att öeta upp drivrutiner och instalera dom.
Citera
2009-02-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nait
I winamp så behöver du nog ställa in hotkeys som finns under preferences.

Och det andra problemet kan du nog lösa genom att öeta upp drivrutiner och instalera dom.

Aa just det, det är sant. Jag kan ju fixa play/paus stop etc. där.

Men drivrutinerna är iTouch från Logitech och de är de som inte är kompatibla med vista mer än att jag kan skriva o så på tangentbordet, men de fixar inte hotkeys'en. Jag vill fortfarande kunna sänka/höja volymen i windows med hotkeys.

Actually nevermind, allting verkar funka :S Förstår inte hur det gick till men...
Senast redigerad av Ridiql 2009-02-14 kl. 14:56.
Citera
2009-02-14, 14:58
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridiql
Aa just det, det är sant. Jag kan ju fixa play/paus stop etc. där.

Men drivrutinerna är iTouch från Logitech och de är de som inte är kompatibla med vista mer än att jag kan skriva o så på tangentbordet, men de fixar inte hotkeys'en. Jag vill fortfarande kunna sänka/höja volymen i windows med hotkeys.

Hmm.. Ok då blir det lite svårare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in