Jag älskar fortfarande det där aprilskämtet, och när jag upptäckte det för första gången så trodde jag nog på det i fem minuter, eller någonting. Det var fem skrämmande minuter

.
Visar ju bara att våra mods inte saknar(/saknade) humor:
Fet-Evert (i tråden som rör huruvida
De Large ska bannas eller ej):
Citat:
Med tanke på den här lilla händelsen när Outlaw öppnades av misstag för användarna, ser jag gärna att alla kritiker bannas!
Yttrandefrihet i all ära. Forumet måste snabbt få tillbaka sitt goda rykte och då finns det under en övergångstid inte plats för kritiker på forumet. Kalla det en variant av proletariatets diktatur, då vi sållar bort alla kritiker med banningsknappen. Det ger oss arbetsro och efter en tid kommer vi bara att ha användare som är fogliga och inte ger oss kritik, vilket ger oss en bra grund att vila på.
Är det fel av oss att bannlysa kritiker? Nej, inte som jag ser det. Den som läst "Fursten" av Niccolo Machiavelli vet vad jag talar om. Man kan agera hårt om man har ädla mål, vilket vi har genom att få upp förtroendet för oss moderatorer och forumet igen.
Padme:
Citat:
Shalom era jävla ahabalim!
Tänkte säga att jag är tillbaka från det förlovade landet nu...
Glömde säga innan jag stack att jag hade fått flera PM med gnäll från användaren Råttroger
Bland annat detta:
Citat:
Ursprungligen postat av RåttRger
Hej Padme,
Du har fortfarande inte svarat på mitt PM angående tråden i Religionsforumet som jag inte tyckte passade in där. Kanske kom det inte fram? Jag ville ha den flyttat till Filosofiforumet istället.
Jag tycker det är dåligt att det inte gjorts tidigare och jag ifrågasätter starkt om du rätt person att moderera forumet.
Mvh/RåttRoger
Tycker en lämplig hämnd vore att banna/radera honom, så jag får hånskratta lite åt att han vågade kritisera mig. Han har mindre än 100 inlägg så ingen lär märka att han "försvinner". Annars är det ju bara köra den gamla vanliga och skriva att han postat reklam/SPAM ifall någon undrar. :smart:
Så admin, kan du ta bort honom?
phreakdenta:
Citat:
Sälja epostadresser?
Jag har varit i kontakt med en vän till mig som jobbar med marknadsföring av den mer tveksamma sorten. Han undrade om vi kunde tänka oss att sälja våra användares epostadresser till reklamutskick? Vi skulle få drygt 50öre för varje adress vilket i dagens läge skulle motsvara drygt 35000kr. En hel del pengar... Då skulle vi kunna hosta porrsidorna på en separat server så att forumet inte segar så mycket! Vad tycker ni?
Capone (i tråden där LT trodde hon var admin):
Citat:
Inte jag iaf...
EDIT: jo det kunde jag.
tim_hedlund:
Citat:
Jag tycker ändå vi kom rätt lindrigt undan med tanke på dagens datum! De flesta tror ju att det är ett skämt så man kan snacka om "flyt"
LOL

.