Flashback bygger pepparkakshus!
2009-02-11, 22:52
Medlem
Wzzys avatar
Känner att jag är less på min samling skit jag har på datorn, så har bestämt mig för att formatera om den. Men hur fan ska jag göra det när jag inte har någon Xp skiva?
Datorn jag har är en sådan man får genom Kommunen. I alla fall så fick vi inte med någon XP skiva. Hur ska jag göra för att formatera om den? Man ska kunna göra en återställnings skiva men när jag försöker göra den så står det att jag redan har gjort en. Men grejen är att när jag skulle göra den så krascha skiten så det funkade inte å nu kan jag inte göra en ny.

Har även testat göra en Systemåterställning men den skiten tog ju bara bort alla drivrutiner och lämnade kvar allt jag ville ha bort.

What to do?
Citera
2009-02-11, 22:55
Medlem
dobbelinas avatar
Skaffa en XP skiva samt ladda ner alla drivrutiner från dator tillverkarens hemsida.
Citera
2009-02-12, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Känner att jag är less på min samling skit jag har på datorn, så har bestämt mig för att formatera om den. Men hur fan ska jag göra det när jag inte har någon Xp skiva?
Datorn jag har är en sådan man får genom Kommunen. I alla fall så fick vi inte med någon XP skiva. Hur ska jag göra för att formatera om den? Man ska kunna göra en återställnings skiva men när jag försöker göra den så står det att jag redan har gjort en. Men grejen är att när jag skulle göra den så krascha skiten så det funkade inte å nu kan jag inte göra en ny.

Har även testat göra en Systemåterställning men den skiten tog ju bara bort alla drivrutiner och lämnade kvar allt jag ville ha bort.

What to do?

På min gamla kommundator så följde det med två st skivor, den ena hette "Drivers & Utilites" och den andra minns jag inte, men du ska använda den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in