Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-02-08, 00:31
Bannlyst
En PC är ominstallerad och en CD av 2 syns, i en annan PC är en CD insatt och syns inte.
Vad brukar det vara för fel då?
Citera
2009-02-08, 00:36
Medlem
Andreasvbs avatar
Oftast: http://support.microsoft.com/kb/314060
Citera
2009-02-08, 03:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Oftast: http://support.microsoft.com/kb/314060
Dom vet allt och ibland fungerar det, får prova på den där inget fungerar först, så inte den som fungerar försvinner.
Citera
2012-12-03, 18:04
Medlem
bump

köpte precis en ny dator med windows 8. Försöker installera bfbc2 men ingenting händer efter att jag lagt i cd-skivan. Har provat med den där "fix it" men inget där heller. Andra cd-skivor funkar.

Står i manualen att dvdn ska heta "E" men i utforskaren heter den "G". Kan det ha hänt något när jag höll på och fifflade med daemon tools virtual drives osv osv?

Eller funkar inte bfbc2 på windows 8? Han i affären sa att windows 8 funkar för spel. Om jag tankar ner bfbc2 går det att lira på min cdkey då via den versionen? Lite offtopic det men nice med svar om någon vet.
Citera
2012-12-03, 20:24
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.nster
bump

köpte precis en ny dator med windows 8. Försöker installera bfbc2 men ingenting händer efter att jag lagt i cd-skivan. Har provat med den där "fix it" men inget där heller. Andra cd-skivor funkar.

Står i manualen att dvdn ska heta "E" men i utforskaren heter den "G". Kan det ha hänt något när jag höll på och fifflade med daemon tools virtual drives osv osv?

Eller funkar inte bfbc2 på windows 8? Han i affären sa att windows 8 funkar för spel. Om jag tankar ner bfbc2 går det att lira på min cdkey då via den versionen? Lite offtopic det men nice med svar om någon vet.
Kör --> diskmgmt.msc --> Kolla enhetsbokstäverna.
Citera
2012-12-05, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Kör --> diskmgmt.msc --> Kolla enhetsbokstäverna.

tankade ner skiten istället. Hade ju cd-keyn ändå så.

Tack ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in