2009-02-09, 08:46
Medlem
dmd1999s avatar
Det gick en dokumentär på TV4 (om jag inte missminner mig) för ett par månader sedan som handlade om ett "aphem", där dom tog hand om vanskötta apdjur.

På det sjukhuset så fanns det en chimpans/orangutang som hade blivit omhändertagen efter att dom funnit den fastkedjad och rakad. Där hade män fått betala för att ha sex med den, så visst måste det väl även finnas kvinnor som har denna böjelse också?

Helt stört enligt mig, lobotomi på somliga kanske inte vore så tokigt ändå?
2009-02-09, 09:09
Medlem
Trams raderat
//Moderator
2009-02-09, 12:14
Medlem
svineds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dmd1999
Det gick en dokumentär på TV4 (om jag inte missminner mig) för ett par månader sedan som handlade om ett "aphem", där dom tog hand om vanskötta apdjur.

På det sjukhuset så fanns det en chimpans/orangutang som hade blivit omhändertagen efter att dom funnit den fastkedjad och rakad. Där hade män fått betala för att ha sex med den, så visst måste det väl även finnas kvinnor som har denna böjelse också?

Helt stört enligt mig, lobotomi på somliga kanske inte vore så tokigt ändå?

Det värsta är att man knappt blir förvånad över vad folk får för sig nuförtiden...
2009-02-10, 23:28
Medlem
Har ni inte sett dom människorna i Sydamerika som har hår över hela kroppen. Tror ni inte dom är en typ av humanzee? Jag tror nog fan det.

http://www.strangepersons.com/images/content/105412.jpg
2009-02-19, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aveator
Har sett de sjukaste sakerna på free6.com så gå dit och kolla lite så hittar du nog
Free6 är en underbar sida ifall man vill få sin dator fullpackad med spyware och trojaner.
2009-02-19, 18:54
Medlem
curdmans avatar
På Västnytt för något år sedan var det ett reportage från en djurpark, tror det var Borås. Hur som helst så satt de intill en bur med en gorillahanne när de gjorde en intervju. Gorillan stirrade hela tiden på den kvinnliga reportern medans den runkade vilket så klart gjorde henne lite generad.

Faktiskt så har häst och åsna (som ju kan få barn med varandra) mindre genetiskt gemensamt med varandra än människa och chimpans. Dock är det andra anledningar till att vi inte kan få barn med varandra.
2009-02-19, 20:52
Medlem
Wupis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreep
http://www.illvet.se/Crosslink.jsp?d=184&a=1218&id=7052_1

intressant och kul läsning

Citat:
Ursprungligen postat av dagenssanning
Detta är, om du ursäktar, Illustrerad Vetenskap, vilket inte skall sammanblandas med sanningen. Tror det finns tillräckligt många desperata unga män som skulle kunna tänka sig att knulla en tjejschimpans som blinkar förföriskt. Bristen på halvapor är därför enligt mig ett gott bevis.

Även om många vore kapabla till det, var fan skulle du hitta apan?
2009-02-19, 21:24
Medlem
Gif:en som postades är raderad tillsvidare.
//Moderator
2009-03-15, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepparbrun
Har ni inte sett dom människorna i Sydamerika som har hår över hela kroppen. Tror ni inte dom är en typ av humanzee? Jag tror nog fan det.

http://www.strangepersons.com/images/content/105412.jpg

Han killen lider av en sjukdom som gör att dom får mycket hår, inte en humanzee .

Ot : För länge sedan, när jag gick i sjuan kanske, så surfade jag och några andra på bizzara porrsidor i skoldatorerna. Bland andra klassikern shitcity.com

Ialfall, det närmaste jag såg var en "zoo" porr sida där en kvinna gick naken och lekte med olika djur, som apor,hästar och liknande. Inget sex dock.
2009-03-15, 04:34
Medlem
Hylands avatar
Apor är för smarta för att idka heterosex. Usch!
2009-03-30, 08:03
Medlem
Vickanyias avatar
Hade vart den första att vilja se en sån film, skulle vara kul, men det går ju inte med nuvarande regler här på FB. Men skulle vara skojj att se det kan jag säga!!
2009-03-30, 13:00
Medlem
Tråden låses tills vidare p ga 1.10.
//Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in