2010-06-29, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
är det garanti man får ligga på dom olika träffarna?

300 kr känns annars dyrt bara för att få komma in och se folk ligga

Ja som du säkert fattar själv så är dert ingen garanti på nåt
Dock om du inte tycker det är för jävla äckligt att en kille runkar eller suger av dig så på söndagar är det garanti på det i alla fall........om du nu inte är en slempropp som alla tycker ser ut som ett svin
Normalt beteende gäller och nej är ett nej ingen ide att tjata
Citera
2010-07-01, 18:10
Medlem
nuendasts avatar
finns det inte en lag som tillkom specifikt för just dessa bastuklubbar och förbjöd dem? har för mig att det kom på 80 eller 90 talet? i vilket fall som helst så lockar inte denna typen av "KLUBBAR" mig i alla fall.
Citera
2010-07-01, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
finns det inte en lag som tillkom specifikt för just dessa bastuklubbar och förbjöd dem? har för mig att det kom på 80 eller 90 talet? i vilket fall som helst så lockar inte denna typen av "KLUBBAR" mig i alla fall.

Nej den lagen är upphävd eller vad de nu heter sen...2010
Citera
2010-07-02, 03:25
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vodka28
Nej den lagen är upphävd eller vad de nu heter sen...2010

Sedan 2001 eller om det är 02? Så folk har fått pöka i bastun ett par år nu . Dock är väl inte antalet klubbar så många än så länge & därmed är Wandas verksamhet ett trevligt inslag i den går vardagen
Citera
2010-07-02, 05:34
Medlem
Lill-Einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Sedan 2001 eller om det är 02? S

Eller 2004 har jag för mig...
Citera
2010-07-02, 09:52
Medlem
Ni som inte har förstått. Swingklubbar är för partnerbyte. Oftast utövad av äldre människor via dem här klubbarna. 40+. Självklart finns det yngre men majoriteten är just 40+.

Att komma in nyrakad singelkille på 20 år och tro att det är modelltjejer som väntar på dig för orgies är inte att tänka på. Visst finns dem men är man ute efter snygga damer och gangbangs så finns det en klubb i skåne som enbart accepterar "snygga" människor.

Jag har aldrig varit på klubb och kommer inte att vara har bara läst om det. Är inte så sugen på att kolla på någons farmor o farfar ligger och bankar på varandra där man har svårt att urskilja vad som är hängtuttar,hängpung och bilringar.
Citera
2010-07-05, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thecontractor
Ni som inte har förstått. Swingklubbar är för partnerbyte. Oftast utövad av äldre människor via dem här klubbarna. 40+. Självklart finns det yngre men majoriteten är just 40+.

Att komma in nyrakad singelkille på 20 år och tro att det är modelltjejer som väntar på dig för orgies är inte att tänka på. Visst finns dem men är man ute efter snygga damer och gangbangs så finns det en klubb i skåne som enbart accepterar "snygga" människor.

Jag har aldrig varit på klubb och kommer inte att vara har bara läst om det. Är inte så sugen på att kolla på någons farmor o farfar ligger och bankar på varandra där man har svårt att urskilja vad som är hängtuttar,hängpung och bilringar.

Jag och mitt ex gick på parklubbar i fem års tid. Främst Cupido, ett trevlig ställe med en avslappnad atmosfär, Och det är som du säger främst 40+ där, men även ibland sådana under 30. Och om visst fanns det singelkillar där men det var inga 20åringar, man tycker helt enkelt att de inte har någon erfarenhet. Sedan detta med att alla skulle var fula som stryk, stämmer inte. De första gångerna som vi besökte så blev vi förvånade hur vanliga alla såg ut, svenssonstyper helt enkelt. Visst fanns det någon som var grym snygg men underbar kropp , men det var undantaget, Ta Leif och Eva som driver klubben , de ser helt vanliga ut. Vi umgick med ett par som liksom vi var svensson , inget konstigt med det. Nu skall jag inte moralisera om det rätt eller fel att gå på swing, men visst var det för vissa ett sista desperat försök att hålla ihop, kunna var otrogen fast inte ändå.
Citera
2010-08-12, 10:30
Medlem
Ingen idé att besöka wandas längre. Jag brukade ta en sväng från sthlm till gbg enbart för att ha kul på wandas. Nån som har tips på vart jag kan hitta "gamla wandas anda" hojta till!
Citera
2010-08-12, 11:18
Medlem
StureSventons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoodyA
Ingen idé att besöka wandas längre. Jag brukade ta en sväng från sthlm till gbg enbart för att ha kul på wandas. Nån som har tips på vart jag kan hitta "gamla wandas anda" hojta till!

Nej tyvärr har alla klubbar i Göteborg stockholmifierats, finns inga riktiga strippklubbar kvar i Göteborg längre.

Chat Noir blev ett skojarställe redan för 6-7 år sedan och nu är Wandas och Maxim lika illa.

Sorgeligt jag saknar verkligen den vänliga och jämnlika stämningen som var.
Nu handlar det bara om att lura till sig max med pengar på minimal tid.
Alla vi stamkunder har lämnat råttbot.
Citera
2010-08-12, 20:12
Medlem
Shalashaskas avatar
Tre trådar i ämnet sammanfogade.
/Mod
Citera
2010-11-11, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StureSventon
Nej tyvärr har alla klubbar i Göteborg stockholmifierats, finns inga riktiga strippklubbar kvar i Göteborg längre.

Chat Noir blev ett skojarställe redan för 6-7 år sedan och nu är Wandas och Maxim lika illa.

Sorgeligt jag saknar verkligen den vänliga och jämnlika stämningen som var.
Nu handlar det bara om att lura till sig max med pengar på minimal tid.
Alla vi stamkunder har lämnat råttbot.

Senast jag var där så fick jag en utskällning av en brud för jag inte ville köpa en dans av henne! Då fick det vara nog! Förut brukade dom ju va rätt heta (förutom dagpassen då) men såg det bara ut som knarkar tjejer hela gänget!
Citera
2010-11-11, 14:45
Medlem
Sätt er i bilen och åk till McDragans, där är det lite mer som förr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här