Citat:
Ursprungligen postat av Kiggoff
nja, ja syftade mest på wandas. eller på stripphak överlag, eller e de speciellt på wandas.
de ja undrade var, får man röra strippan? rör hon? e dom helt nakna... osv.
Beror nog väldigt mycket på, jag kan inte reglerna faktist kring vad som är tillåtet eller ej. Men jag vet att vissa har klätt av sig helt nakna, dock är det inte direkt vanligt att man får röra tjejerna. Vid några tillfällen vet jag att tjejerna har gjort närmanden under showen, dock inget abnormt i den meningen utan bara lite kropssberöring som en del i showen.
- Vet att en snubbe (troligen svin full) ropade till en tjej på Wandas att hon skulle visa rövhålet. Hon vände sig om snabbt som blixten mot han och skrek och blev helt sjukt galen!
Sen har det alltid funnits väldigt skumma historier kring tjejerna på Wandas men vet inte hur sant det är faktist.
Citat:
Ursprungligen postat av JuntoMusashi
Många av de unga tjejerna på Wandas tvingas numera till sex med ägaren eller deras "vänner" för att kunna jobba där. SJUKT!
Jaha, du får gärna komma med en källa på detta påstående? Att vissa tjejer har legat med "chefen" eller hans "vänner" på vissa strippklubbar är inte direkt ovanligt skulle jag vilja påstå. Troligen nästan lika vanligt som att tjejer ligger med nattklubbsägare av diverse skäl.